brrr eng vliegtuig

Discussie in 'De lounge' gestart door bamjolan, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zo net ging er hier een raar vliegtuig over, leek op een passagiersvliegtuig, heel laag en maakte 4 rondjes boven de wijk.
    Ik woon in Delft en hier zit ik vlakbij rotterdam airport.
    Maar kreeg ff agnsten hoor...tis tenslotte 12 sep en dag na 11 sep.

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Kan het niet zijn dat dat vliegtuig nog geen toestemming had om te landen op R'rdam Airport? Dat heb ik ook een keer meegemaakt, toen maakten we een paar rondjes boven Amsterdam en vlogen toen ook al best laag.

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha beetje teveel tv gekeken gisteren bamjolan? :p

Wel raar idd, gelukkig was het niks

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja zou best kunnen hoor!
    T zag er gewoon eng uit haha
    Je zag die lampjes boven en onder t vliegtuig knipperen.
    Wij hebben toen in Tunesie aan de grond moeten wachten tot t wat rustiger was in t luchtruim, hij zei toen al dat in de lucht wachten niet helemaal optimaal was.
    Het leek iig op een passagiersvliegtuig maar va dichtbij had ie een rood wit blauwe staart.
    Er is nu ook Taptoe in Delft..mss dat t ermee te maken heeft oid geen idee haha

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hahahaha wie weet :)
    Maar met dat in je achterhoofd...brrrrrr

6. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Misschien had het iets met luchtfoto's te maken... wie weet.. Maar ik hou ook niet van vliegtuigen. Als er hier eentje net te laag overvliegt of met een hard geluid, dan sta ik al meteen op hoge poten uit het raam te kijken of ie toevallig neerstort (en dat heb ik altijd al gehad, niet pas na 9/11)

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee idd!
    Ik dacht dat ik mn angst overwonnen had door in t vliegtuig te gaan.
    Maar toen ik vanaaf dat ding zag...IELLLLLLLLL hij hing nog schuin ook haha

8. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    ieuw :confused: SCHUIN! :sick:

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja bocht nemen hahaha
    Heb ff gezocht op google maar t leek op een militair vliegtuig maar dan wel groter...of ik ben kippig haha
    Iedereen in de buurt had er wel over iig :|

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik werk in Wassenaar en daar zie je zo nu en dan een vliegtuig heel laag over vliegen en dan ook schuin in een bocht. Dan denk ik ook weleens ohoh die dondert naar beneden....maar ja W'naar-Leiden-Schiphol he....dus is denk ik normaal! Net zoals Delft-R'dam :)

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja precies!
    Alleen wat ik vreemd vond ik die 4 rondjes hierboven haha maarja t zal wel, hij is weg en hopelijk blijft ie dat :)
    (ik zoek met zulke dingen altijd een verklaring hahaha)

12. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Brrrrrrr, zou ook bang zijn hoor! Net als Joeya: als er een vliegtuig iets te laag over komt dan sta ik al met het hart in de keel voor het raam te loeren, en dan denk ik dat het gaat neerstorten...... Een terroristische aanslag op ons dorpje ofzo, jaja....

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Pfff ben gelukkig niet de enige :)
    Ik had t ook allang, die angsten, voor dat 11 sep.
    Sinds de Bijlmerramp toen, was toen 10jr en scheet peuken toen vliegtuigen over gingen :) weet t nog goed als er een over ging, ik hield mn oren dicht hahaha

14. acire

acire Fanatiek lid

hahaha k dacht dat ik de enige was die zo 'gek' is om te gaan kijken of er geen vliegtuig neerstort.

hier vliegen ze vaak ook best laag over, dus een hard geluid dat steeds harder wordt.
    als het mij te lawaaierig word ga ik ook ff snel kijken

ik heb ook vliegangst en heb laatst voor het eerst gevlogen, ik daht dat de angst dan wel minder zzou worden maar k heb sinds ik weer thuis ben al 2 nachtmerries erover gehad.

ik vind die grote monsters helemaal niks

15. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Misschien had ie een slottijd voor Rotterdam en dan moeten ze ergens 'wachten' en circelen.

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wij zijn afgelopen 11 sep thuis gekomen en moesten ook een rondje extra om schiphol vliegen, ik deed het in eerste instantie een beetje in mijn broek maar later vertelde de Piloot dat dat was omdat het zo druk was in het luchtruim.. en ik heb dan liever dat ze een rondje extra vliegen dan dat ze beneden of waar dan ook tegen elkaar vliegen..

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik ben nog steeds panisch voor laag overvliegende vliegtuigen.
    Als dat bijlmervliegtuig 4 minuten later was neergestort was ik er niet meer geweest, die route ging namelijk direct over onze woning.

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    He gedver Fiene! Wat eng zeg!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    TS je kunt bellen naar Rotterdam om te vragen over het aparte vliegtuig, misschien geven ze wel info.
    Vroeger heeft m'n vader eens naar Twente gebeld want er kwamen straaljagers heel laag over.
    Toen vertelden ze dat het Russen waren die de weg kwijt waren.

Idd als vliegtuigen moeten wachten op toestemming gaan ze rondjes vliegen en komen steeds lager uit.
    Wij hebben dat een keer op Vegas gehad, we bleven maar rondjes vliegen duurde heel lang voordat we uiteindelijk landen.
    Maar toen werd dat ook verteld door de piloot.

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als een vliegtuig boven de plek van bestemming is aangekomen, dan moet het vliegtuig meestal wachten met landen in een wachtrij. Een vliegtuig zou niet zomaar stil kunnen gaan staan in de lucht, want dan zou het naar beneden vallen. Dus hebben mensen een wachtrij bedacht in de lucht zonder stil te staan. De vliegtuigen moeten in cirkels rondgaan en van de verkeersleiders horen ze steeds wanneer een vliegtuig een tree naar beneden mag gaan. Als het vliegtuig bijna beneden is dan krijgt het toestemming om te landen.

Deel Deze Pagina