Hele nacht wakker gelegen door een spin

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamasu, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh sorry, nou praat ik ook nog anderen een trauma aan... Denk dat de kans wel heel klein is hoor, dat je een spin in je bed vindt... Ik had het zelf in ieder geval nooit eerder meegemaakt!

Mmm springende spinnen, ook niet echt een fijne gedachte! Brrrr...

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

IEEUW Dat heb ik ook een keer meegemaakt, een spin in mijn bed toen ik wou gaan slapen. Echt zoooo erg. Ook die zwarte dikke vind ik het engst, en die kom ik altijd op de ergste momenten tegen . Bijvoorbeeld, dat ik mijn hand tegen de muur leun, en dan kijk ik en zit er zo'n giga grote hoge zwarte Spin (met een hoofdletter S) precies vlak naast mijn hand! Of dat ik zo misselijk was in het begin van de zwangerschap, ik hollen naar de WC , wil ik over mn nek gaan zie ik daar ook zon giga beest zitten! Ik gelijk uit de WC, kokhalzend, richting keuken in de wasbak, hahaha. Echt TE erg gewoon. En het ergste was pas geleden gebeurd:

Mijn vriend en ik lagen gezellig op de bank beneden, vallen we bijna in slaap, (en ik kan moeilijk in slaap komen), gaat mn vriend ineens recht op zitten , doet zn bril op en kijkt richting benen... Zegtie gelijk tegen me van.. Stil... stil zitten..spin.. en ik natuurlijk heeeeeel stil en zeggen wat?! wat! Issie weg ?! En ik kreeg bijna een hartaanval man, en toen vloog ik zo van de bank af en zag die spin weg rennen, gatver de gatver echt zoooon grooot zwart beest met dikke zwarte harige poten.

Bleek dat die spin op mijn vriends benen liep, dat voelde hij en toen hij recht op ging zitten, liep die spin over mijn been op dat moment! BAHHHHHHHHH Nou, geloof me ik kon echt niet meer slapen. Gelijk maar boven gaan slapen, zelfs toen lag ik echt nog wakker, hahaha.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha als mijn man zou zeggen stilzitten of niet kijken, dan doe ik dus juist het tegenovergestelde :p

Toen mn ouders vroeger de keuken ging verbouwen hadden we een nest tussen het plafond van de keuken en de kamer erboven gekregen.
    Jullie raden al van die wie kamer erboven was ;)
    En die spinnen waren echt mega mega en ze waren met veel!
    Zei mn vriend toendertijd: ehh niet kijken hoor..
    Dus wat doe ik, kijk achterom en precies boven mn hoofd op het gordijn een megaspin!
    Ik heb mn spullen gepakt en ben bij mn zusje een verdieping hoger gaan slapen :)
    Ik heb serieus een maand lang bij mn zusje geslapen, pas toen waren die engerds allemaal weg.

En vorige week had ik ook zo'n leuke hey-ik-zit-op-de-muur-waar-jij-je-handen-neerzet aktie..
    Ik stap de deur uit en doe mn handen om de paal heen langs het trappetje.
    Ik denk huh wat voel ik dan?
    Yakkie yakkie bah bah!
    Was het een hooiwagen.
    Mn man kwam niet meer bij om mijn reactie :)
    En ik kon wel janken :)

Spinnen .. heerlijk gruwel onderwerp :)

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    hier vaak op het plafond, dan laat ik ze wel zitten maar als het een hele dikke of enge is moet manlief hem idd echt wel meteen weghalen!

en onder je kussen! ieeeeeeeuwwwwwwwwww....
    dat is idd wel erg eng ja....

Deel Deze Pagina