Wat is eigenlijk 'normaal'? Ik smeer Justins billetjes vrijwel altijd in met Sudocrème, terwijl hij bijna geen luieruitslag heeft.. Hoe vaak smeren jullie de billetjes in en mág je dit zo vaak gebruiken? Alleen als je kleine uitslag heeft of ook uit voorzorg al?
ik gebruik het alleen als ze een poepluier heeft gehad en anders niet...kyra heeft namelijk best moeite met poepen en dan is het altijd een beetje rood dus smeer ik dat dan in
Ook alleen bij geirriteerde huid. Op het potje zelf staat wel bij iedere verschoning maar ik laat de billetjes liever aan de lucht drogen. Helpt toch het allerbest.
Wij gebruiken t op t werk ook allean als t nodig is. Ik ga dat voor mn kleintje ook doen straks. Ik heb altijd t idee dat als je teveel smeert/ tevaak dat dat ook niet goed is en dat t huidje daardoor mss minder gaat verdragen als je t een keer niet doet
Als de billetjes iets rood worden begin ik met smeren, anders nooit... ik gebruik trouwens ook geen sudo maar Weleda billenbalsem, super spul is dat!
Alleen bij zeer kontje (rood dus) en mijn meisje is bijna 2. Toen ze nog ieniminie was deden we het ook alleen maar als ze een zeer kontje had. Vooral bij 'tandjespoep' (van die chemische plak poep)
Ik smeerde het de eerste week elke keer in , zodat de plakkerige ontlasting makkelijker van zijn billetjes af ging. Nu alleen nog als het wat rood is.
Ik smeer het ook alleen als hij rode billen heeft, maar wel z'n 3 a 4x per week, volgens mij kan dat geen kwaad.
Nee hoor.. kan ook geen kwaad. Het is gewoon een beschermlaagje voor de huid van de billetjes. Op mijn werk (dementerende ouderen) smeren we ook iedere keer in , na het wisselen van een luier.
die van ons is 2.5 maar heeft nog nooit rode billetjes gehad ik zou het alleen gebruiken als het rood is