Vraagje over vloeien na MK

Discussion in 'Miskraam' started by Gerda72, Sep 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gerda72

Gerda72 Actief lid

Jul 4, 2006
    113
    0
    0
    Vraagje

Hoe lang duurt het ongeveer dat je blijft nabloeden na een miskraam. Ik heb geen curretage gehad. Ik heb een miskraam gehad in de nacht van 18 op 19 september en ik vloei nog steeds. Het is wel niet veel, maar ben toch nieuwsgierig. Ik heb volgende week woensdag pas een controle.

Gerda

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dat is denk ik bij iedereen verschillend.
    Ik vloeide meestal net zo lang als mijn ongi.
    sterkte nog.

gr.

3. Divi

Divi Fanatiek lid

Jul 22, 2006
    4,915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hallo Gerda72

Net als peeetje denk ik dat het per vrouw verschilt.
    Ik heb 24 augustus een curretage ondergaan en heb daarna nog anderhalve week gevloeid, daarna helemaal niets meer. Als je volgende week naar de controle moet, zou ik het toch eens vragen ook al is het vloeien gestopt.
    Ik wens je alsnog heel veel sterkte.

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb 29e september een MK gehad. Vanaf 26 september begon ik meer te vloeien (dus vanaf toen werd mn menstruatie gerekend zeg maar.
    Vanaf afgelopen donderdag, 5 oktober, geen bloed meer gehad, dus niet meer gevloeid. Ik voelde me lichamelijk ook weer goed. Vanaf zaterdag klein beetje ongi achtig gevoel, en vanaf vandaag rond 16uur heb ik weer beetje bloed verloren....
    Wat kan dit zijn? Toch nog van MK? Heb nl bij Vk al gezien dat allles weg was, alleen misschien dat er nog klein stolsltje uit zou kunnen komen. Ook zwangerschapstest laat negatief zien vanaf vorige week maandag. Dus dat is ook heel goed. Wel twee keer gemeenschap gehad maar deed geen pijn en ook niet gebloed daarna ofzo.
    Gebruik ovultesten maar die laten nog nega zien. Ik verwacht rond de 12e mn ovulatie te hebben want ik wil snel weer zwanger worden...

Liefs

Sylvia

5. Niet meer actief

hallo allemaal,

ik ken het verhaal wel een beetje , ben 15 september gecurreteerd, en heb na 3 dagen infectie gekregen, maar tot ca 6 oktober gevloeid, weet niet of dit nu door de infectie is gekomen of niet maar heb dus redelijk lang gevloeid na de miskraam.

groetjes baby blues

Share This Page