niet ongesteld worden na miskraam, nu ruim 8 weken!

Discussie in 'Miskraam' gestart door bloemetje23, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik lees hier al een poosje mee en hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb ruim 8 weken geleden een miskraam gehad. Ik was 10 weken zwanger,helaas is het vruchtje met 8 weken gestopt met groeien.

Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden en hier baal ik vreselijk van! De gynacoloog zei dat het tot 6 weken kon duren maar daar ben ik dus al ruim 2 weken overheen.

Van de week ben ik bij de huisarts geweest, en die zei dat ik me geen zorgen moest maken en dat het nog wel even kan duren. Ik maak me dus wel zorgen, ben bang dat het niet meer op gang komt en we willen ook graag weer verder.

Bij wie heeft het ook zo lang geduurd? en wie heeft een tip wat ik kan doen?

Alvast bedankt!

liefs bloemetje

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    heb je ook onveilig gevreeen in de tussentijd? zo ja dan zit er een kans in natuurlijk dat je inmiddels alweer overtijdbent.....

3. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Heb inmiddels alweer 3 testen gedaan, ook omdat ik me soms echt weer zwanger voel maar dit zit duidelijk tussen mijn oren want alle testen waren negatief!

4. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn gyn. vertelde mij dat ik na 6 weken niet ongi geweest te zijn, 2 weken overtijd dus mocht bellen voor een afspraak, krijg dan hormoonpilletjes om alles weer op gang te krijgen...
    ben nu 3 dagen overtijd... rommeld wel af en toe maar er gebeurd niets...

5. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Ja ik hoorde van iemand anders ook al over die pilletjes, ik wil die ook!
    Maar de huisarts heeft me niet doorverwezen en zelf mag ik de gyn niet bellen toch?

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou nog even afwachten....bij mij duurde het zeven weken, maar ik heb ook verhalen gehoord van meiden waarbij het wel 10 weken of langer duurde....
    Succes en sterkte ermee!

7. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey, nee de gyn mag je niet zelf bellen...
    ik moest daar 2 weken na de mk langskomen om te kijken of alles goed was gegaan, moet nu over 2 weken weer komen en dan gaan we kijken of ik al ongi ben of dat het in aantocht is, zoniet krijg ik die pilletjes...
    anders vraag je toch aan je huisarts een doorverwijzing...
    ben jij met je MK niet in het ziekenhuis geweest bij een gyn.??
    vaak moet je dan nog op nacontrole komen..
    liefs van bianc

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    vervelend allemaal dat afwachten :(ik heb ongeveer 7.5 week terug een miskraam gehad....en me verloskundige vertelde mij dat het tot 8 weken kon duren voor ik weer een menstruatie zou krijgen......rommelde wel maar er kwam niks......had naar 6 weken ook het gevoel zwanger tezijn...maar dacht me zekf voor de gek tehouden...tot ik naar een week toch een test gehaald heb en die was positief..........heel onwerkelijk...en dacht nog steeds dat het niet waar was ....moeten oude hormonen zijn..2 dagen later me verloskundige gebeld...en bingo..was gewoon 7 weken zwanger. ben dus een week naar me miskraam weer zwanger geraakt... ben nu ruim 8 weken en kan het echt niet geloven ookal heb ik al 2 echo's gehad...wonden zijn de wereld nog niet uit.

heel veel sterkte er mee.

9. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    jantina, wat een goed nieuws! wel heel bijzonder! je hoort niet vaak dat mensen al zo snel weer zwanger zijn.
    Ik heb ook het gevoel gehad dat ik weer zwanger was maar test gaf toch echt negatief aan, inmiddels voel ik me ook helemaal niet meer zwanger.
    Wel goed te horen dat jouw gyn 8 weken aangaf als tijd dat je ongesteldheid moet komen.

bianc, ik ben wel op nacontrole geweest maar dat stelde echt niks voor, we waren daar nog geen 5 minuten binnen! dat was drie weken na mijn miskraam dus toen ging ik er nog vanuit dat ik gewoon ongesteld ging worden. Hopen dat jouw ongesteldheid gewoon een beetje op tijd komt!

Misschien een hele domme vraag maar heb je altijd een eisprong gehad als je ongesteld word?

10. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Na de eerste MK was ik meteen weer zwanger. Die eindige helaas na 8 weken ook in een Mk. En deze duurde 8 weken voordat ik ongi werd.
    Je lichaam heeft net zoveel tijd nodig als je zwanger bent. Dus denk ik dat het bij jouw ongeveer 10 weken duren.
    Gun je lichaam de tijd om te herstellen, en zelf zul je het ook moeten verwerken, dus ik zou nog zeker niet met hormoonpilletjes beginnen als ik jou was.

Sterkte

11. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Vanaf vandaag heb ik heel donkerrood slijmverlies, echt bijna zwart!
    Normaal heb ik dit nooit, begon bij jullie de ongesteldheid na een miskraam ook zo?
    Ik hoop dat het doorzet!

Kunnen we eindelijk verder.

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey bloemetje, is de ongi doorgezet??
    ben het vandaag ook geworden na de MK, is felrood en echt super super veel!! ook erg veel buikkrampjes helaas... maar wel blij dat het is doorgezet, kunnen we weer verder he!!
    liefs van bianca

13. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Hoi bloemetje,

De eerste keer dat ik ongesteld werd na mijn miskraam duurde het ongesteld zijn erg lang. Kwam traag op gang en duurde lang. Ik dacht bijna Jippie! Maar helaas. Na tijd ben ik bij mijn huisarts geweest en er naar gevraagd. Hij vertelde mij, dat in geval van een curretage (zoals bij mij het geval was) de eerste ongesteldheid eigenlijk geen standaard kent. Er zijn zoveel uitzonderingen op wat "normaal" is, dat je er een boek met een dikke van 5 centimeter en meer over kunt schrijven.

Waar je wel op moet letten is dat het bleod je niet langs de benen loopt, want dan is het niet goed en moet je toch even bellen.

Groetjes Suske

14. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    He meiden,

mijn ongesteldheid heeft doorgezet gelukkig! voor het eerst en laast dat ik daar blij mee ben! Het is niet extreem veel heb ik het gevoel, ik was het altijd maar 3 dagen maar dat zal nu wel wat langer duren denk ik.
    ben er echt blij mee! eindelijk verder! In totaal heeft het dus 8weken en 6 dagen geduurd. Lang zat dacht ik zo! :)

bianc, jij ook ongesteld geworden, toch wel een geruststelling of niet?
    Wel balen dat het zo veel is en dat je zoveel last hebt van krampen.
    komt dat van de miskraam of is dat altijd zo? Lijkt me erg vervelend.

Hopen dat het snel weer raak mag zijn!

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden! het stelde me wel gerust.

liefs

15. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey bloempje,

ja ben ook voor het eerst blij met mijn ongi, haha!!
    nee normaal is het nooit zoveel, 4 dagen een beetje... nu al 2 dagen heftig, achh ja, het zal er wel bij horen!!
    en nu kunnen we weer verder he, is nu helemaal afgesloten!!
    liefs van bianca

16. Daniella

Daniella Lid

19 sep 2006
    46
    0
    0
    Hey meid balen he dat je er niet doorkomt? Bel je huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de gyn. Sta er gewoon op. Deze onzekerheid is ook niet prettig. Sterkte ermee.

17. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    hoihoi,

uhm inmiddels ben ik allang ongi geweest maar bedankt voor je bemoedigende(schrijf je dat zo?) woorden!

18. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    he mijn banner is kwijt!

19. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey bloemetje, nou gelukkig heb je je ongi achter de rug meis!!
    was die bij jou ook anders als hoe die voor de MK was???
    was zo veel bij mij, pff ben blij dat het over is!!!
    je banner moet je ff opnieuw aanmaken.

20. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    he bianc,

Ik heb geen idee of mijn ongi erg anders was, ik was namelijk meteen na het stoppen met de pil zwanger. Ik was door de pil altijd maar 3 dagen ongi maar nu was ik het 6 dagen. Ik weet niet of dat door de miskraam komt of dat dat normaal voor mij is. Ik had gelukkig geen stolsels en dergelijke, de gyn had tegen mij gezegd dat er nog veel 'resten' uit zouden komen, had jij dat wel?

We lopen bijna gelijk op zie ik!(mijn banner doet het opeens weer) Vind jij het ook weer zo spannend? Ik hoop echt dat het weer snel raak mag zijn!

Liefs Eva

Deel Deze Pagina