Ik ben het even helemaal zat...!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Samama, Nov 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Bah... van mij mogen die laatste 9 weekjes wel snel over zijn! Ben zo nieuwsgierig naar onze baby, wil haar/hem zo graag vasthouden! Ben mn lichaam zat, voel me net een opgezette pad zo dik.. wil mn eigen lichaam weer terug, weer lekker onder de zonnebank en weer lekker gaan spinnen! :cry:

Sorry voor mn frustratie, moest het echt even kwijt.

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Nog een paar weekjes volhouden meis ;)

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Herken het helemaal! Gelukkig hoef ik nog maar 5 weken, maar als ik pech heb nog 7. Van mij mag ze echt komen hoor (nou ja met 37 weken dan..)

Ik ben zo jaloers als ik mensen zie hardlopen..... En wil ook zo graag die kilo's weer kwijt!

Ik tel met je mee af!

Succes!
    Mayke

4. Samama

Samama Niet meer actief

Gelukkig, ik ben in ieder geval niet de enige! ;) :D

5. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Heel herkenbaar! Ben nu bijna 39 weken en ben het af en toe zo zat! Wil weer alles kunnen eten, niet om de haverklap naar het toilet hoeven, me niet zo moe voelen, gewoon een stuk kunnen lopen....... En ben nu wel heeeeeeel erg benieuwd hoe mijn kindje is!

Gelukkig hoef ik nog maar een paar weken, ben alleen een beetje bang voor de bevalling :)

6. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Genieten jullie er nou nog maar ff van, nu lijkt het allemaal nog zo lang, maar eigenlijk vliegt het toch voorbij!

xxx

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ben benieuwd hoe je je voelt over een week of 25 ;)

Nee hoor meid, je hebt ook wel gelijk, maar het is gewoon ZO zwaar af en toe...ik ken het hoor! Ik moet nog wel een hele tijd, maar ben heeeel nieuwsgierig naar het lieve jongetje in mijn buik :D
    En ben mijn huidige dikke lijf echt meer dan zat. Ik probeerde laatst voor de grap een oude jeans aan, hij kwam niet eens meer over mijn bovenbenen :x

8. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hahahahaha, ja das minder. Maar zwanger zijn is ook zo leuk en speciaal. En het gaat al zo snel voorbij, wat zijn nou 40 weekjes. Ik heb al 2 kindjes en ik bij de eerste kon het me ook niet snel genoeg gaan. Bij de tweede kon het me niet lang genoeg duren! Zo lekker als je beebje voelt bewegen in je buik. En iedereen is extra lief voor je...
    Maar je hebt wel helemaal gelijk hoor, kan ook wel zwaar zijn. Maar je moet er toch nog ff heel erg van gaan genieten!

xxx en succes ermee

9. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat klopt, genieten is ook belangrijk! Ik voel de baby nu vaak draaien ofzo, dan gaat m'n buik helemaal op en neer in golvende bewegingen! :D ziet er zo leuk uit, en naar zijn laatste echo kan ik uren staren, hij ligt daarop te slapen met een armpje heel lief over zijn lijfje gekruist, oogleden gesloten en een heel lief klein neusje! Dan voel ik me echt intens gelukkig :D

10. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Kijk, houden zo!

11. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
  12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik vind zwanger zijn dus echt helemaal niet leuk (wel speciaal, maar zeker niet leuk!). Ik ben hartstikke blij dat ik uberhaupt zwanger kan worden hoor en heb het er ook echt wel over, maar dat ik het van iedereen maar leuk moet vinden, komt me mijn neus uit :D

Bedoel het niet persoonlijk naar jou toe hoor, maar het lijkt wel verplicht om te genieten van die dikke pens, al dat vocht in je benen, pukkels in je gezicht, niet meer kunnen paardrijden, rugpijn krijgen van de minste inspanning, geregeerd worden door hormonen, geen nacht meer lekker slapen door maagzuur, elke x met knikkende knieen naar de vlos omdat mijn bloeddruk te hoog is... En die aandacht van andere mensen gaat alleen maar over mijn buik, kan ik ook missen als kiespijn!
    Echt, ik ben hier niet voor in de wieg gelegd. Mijn zusje daarentegen zou het zo van me overnemen, die vond het heerlijk!

13. amber1978

amber1978 VIP lid

May 7, 2007
    5,956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb er ook wel genoeg van. Ik wil wel weer eens langer dan een uurtje slapen en normaal kunnen eten.
    En zoiets als sokken aandoen pffffffff hels karwei is dat.
    En ik ben erg benieuwd naar ons kleintje. Dus van mij mag het snel over zijn hoor.

14. bloempje27

Apr 8, 2007
    96
    0
    0
    Aan de ene kant ben ik blij als de kleine er is.
    Dan eindelijk weer normaal kunnen lopen, mijn paardje weer verzorgen, lekker kunnen eten zonder dat ik last krijg van maagzuur en mezelf normaal aan kunnen kleden. Maar aan de andere kant geniet ik ook van mijn zwangerschap. Ik zal die buik nog best gaan missen.

15. Niet meer actief

Mag ik even meezeuren? Ik heb t ook een beetje gehad.

Ik heb een supermakkelijke zwangerschap gehad, de eerste 8 maanden echt voorspoedig, bijna geen klachten op de normale kwaaltjes na. Maar nu de laatste 2 weken ben ik een inhaalslag aan t maken zeg, in 2 weken al 6 keer voor een CTG geweest, de ene keer omdat de baby 'veel te druk/actief' was en de volgende keer omdat ie juist te stil was. Met 36w5d werd voorspeld dat ik me klaar moest gaan maken voor de bevalling, want ik had flinke weeën en al wat ontsluiting, dus ik zou vandaag of morgen wel bevallen. We zijn nu 2 weken verder en de kleine zit nog warm en veilig in mn buik.

Ik wil nu dus wel eens een keertje gaan bevallen hoor, heb nu dus al 2 weken weeën en 2cm ontsluiting en ik vind t wel best. Ik vond t geweldig en speciaal en mooi en fijn en weet ik veel wat om zwanger te zijn en hoop dat zeker nog eens mee te mogen maken, maar voor nu vind ik t eigenlijk wel weer even genoeg ;)

16. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik vind zwanger zijn dus echt helemaal niet leuk (wel speciaal, maar zeker niet leuk!). Ik ben hartstikke blij dat ik uberhaupt zwanger kan worden hoor en heb het er ook echt wel over, maar dat ik het van iedereen maar leuk moet vinden, komt me mijn neus uit :D

Ieder voor zich natuurlijk, maar het is natuurlijk wel jammer als je er niet van kan genieten. Ben in ieder geval blij dat ik dat wel kan! :D

xxx

17. CorneliaB

CorneliaB Nieuw lid

Nov 16, 2007
    3
    0
    0
    Hoi

Ik moet ook nog maar een paar weekies maar heb het ook wel gehad hoor. Even volhouden moet ik ook :D

18. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Heeeeel herkenbaar. Wilde zelfs nog even een 4D echo maken om het kindje maar te kunnen zien :D:D

Die 10 weken lijken nog jaren....

19. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Tot nu toe geniet ik er nog zeker van, alleen word wel steeds nieuwschieriger naar de kleine :D
    Ben echt HEEEEEEEEL benieuwd, maar toch zal ik m'n bolle buikie wel missen hoor hihi!
    Misschien praat ik over een paar weekies wel anders hoor ;)
    Ben ik het dalijk ook heel erg zat!
    Nog 3 weken en dan heb ik verlof, krijg je ook nog die drukke feest dagen ! Dus vliegt vast voorbij! :)

-xxx-

Share This Page