Volgens de online ovulatietesten zou ik de 23e tot de 27e vruchtbaar zijn. Laatste menstruatie:zaterdag 10 december 2011 Cyclus:30 dagen Een beetje vruchtbaar:vrijdag 23 december 2011 Vruchtbaar:zaterdag 24 december 2011 Zeer vruchtbaar:zondag 25 december 2011 Zeer vruchtbaar (Ovulatie):maandag 26 december 2011 Vruchtbaar (Innestel dag): woensdag 28 december 2011 dit houd in dat ik dan het beste sex kan hebben om zwanger te raken vanaf 23 dec als ik het goed begrijp of ben je dan al te laat ??
Als ik het goed heb leven spermacellen tot 48 uur in het vrouwlijk lichaam. En mij hebben ze in het ziekenhuis verteld dat we zeker om de andere dag moeten vrijen maar niet vaker dan 1 keer per dag. Is slecht voor de kwaliteit van het zaad.
Vanaf de 23e ben je gewoon op tijd... Zelf proberen wij niet al te veel op die dagen te letten en gewoon te vrijen zoals altijd,omdat we bang zijn dat we er teveel druk op gaan leggen. ( in praktijk merk ik dat we er toch wel btje rekening mee houden ) Succes!
Ik zou zeker langer doorgaan, maar wel om de dag. Bij sommige mensen is fase tussen eisprong en menstruatie korter. Dan zou dus je ei later kunnen vallen. Zo'n gevalletje had ik afgelopen maand. Bij mij was hij zelfs 14 dagen later dan normaal. Zaten we er mooi naast en niet zo'n beetje ook. Maar als je het zeker wilt weten, probeer je eens ovulatiesticks, al heb ik daar geen ervaring mee. Ik wil het nog even gewoon proberen. Maar als ik naast dat ei blijf gokken, ga ik het wel proberen denk ik . Als het lukt, gewoon regelmatig doen en dan merk je vanzelf of je het wel heeel lang kunt doen of dat je toch ongi geworden bent. En als je niet ongi bent en ook geen positest hebt, lekker doorgaan
dank je! Vanavond toch maar een poging wagen... Die ovulatiesticks, daar wachten we nog even mee... We hebben nu al met tellen dat de romantiek er een beetje af gaat.