hey. Ik zit in mn derde cyclus. Eerste cyclus 36 dagen. Tweede 69 dagen. Ik zit nu op dag 21 en zie net met naar de wc gaan dqt ik bruine/roze afscheiding heb. Geen idee waarom? Eisprong lijkt me niet want die voel ik zeeer duidelijk vooraf. @RoGiJuLi kan jij me misschien helpen? Ik weet dat bet natuurlijk van alles kan zijn. Maar wat lijkt nou de voornaamste reden? Een doorbraakbloeding lijkt me ook niet want ben dag 1 tm dag 6 ongesteld geweest. Dat kan toch niet al na 14 dagen weer een doorbraakbloeding komen? Ik dacht dat je die kreeg als je wl een lange tijd niet ongesteld wordt.
Je zegt het zelf al, kan van alles zijn . Eisprongbloeding kan prima als je weer een kortere cyclus hebt dus bijv rond de 35. En je lichaam is geen robot, dus een keer een geen pijn voelen vd groeispurt is niet gek Heb je toevallig gisteren sex gehad?
Nee gisteren niet. Eergister wel. Maar ik vind het zo gek dat ik afgelopen tweee cyclussen door de grond ging van de pijn! En nu echr 0,000 gevoeld heb ik dacht t neemt dan wel af dar ik nu wel last zou hebben maar minder. Maar als het nu rood wordt, tel ik dit dan als dag 1 van de menstruatie? Heb deze keer niet getest op ei. Alleen op dag 16 en die was negatief. Bijna geen tweede streep te zien
@RoGiJuLi kan je ook een bloeding krijgen VOOR je eisprong of voor je lh piek of is dar niet mogelijk. Lees namelijk overal tijdens en na je eisprong..
Het kan wel, maar komt niet vaak voor. Je cyclus is dus nog aan het opstarten lijkt wel. Is het bloeden wel gestopt nu? En je telt pas vd als het idd rood js en vergelijkbaar is met je normale 1e ongi dag.
Het was gister een paar druppels. En nu net weer een paar druppels bruin/paars. Verder daartussen geen last gehad. Ook geen buikpinn
Vandaag weer wat bruin/paars gehad. Maar tis wel elke keer heel weinig. 1 of 2 x op een dag een paar druppels... wordt hier een beetje verward van
Ik heb altijd wat oud bloed verlies voor mijn eisprong. Meestal gaat het daarna over in vruchtbaar slijm verlies. Dit kan zeker 5 dagen voor ei al zijn..
Ooh okee! Toch nog iemand die het ervoor heeft ipv erna. Het is echt donkerbruin maar heel waterig sorry voor de details..
Rot he als je lijf gek doet maar denk niet dat de huisarts er wat mee kan, want begrijp ik goed dat je pas gestopt bent met de anticonceptiepil? Dan heeft je lijf even tijd nodig... maar bij twijfel gewoon even overleggen met de assistente
de bloeding duurt nu al een week.. en las dat spotting of een doorbraakbloeding 1 tot 3/4 dagen duurt..