Vroegere ovulatie, vroeger kunnen testen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nogeenkindje, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    #1 Nogeenkindje, 19 aug 2010
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
    Hallo Meiden,

Even een vraagje.....Miss een stomme vraag maar toch wil ik hem stellen. 31 juli ongi geworden, 9 augustus mijn eisprong gehad (normaal had ik die 14 dagen na ongi) i.p.v dat die de 14e zou zijn......Nu heb ik al een aantal dagen last van mijn borsten, gevoelig e.d. (heb ik anders echt NOOIT) en ben er bijna van overtuigd dat ik zwanger ben, mijn gevoel is enorm sterk..... Dit had ik dus ook in mijn vorige zwangerschap met de gevoelige borsten (die helaas is geeindigd in een miskraam 28-06-10).

Kan ik nu ook eerder testen omdat ik mijn ei eerder heb gehad??

Hoop dat iemand mij wijzer kan maken.......

Liefs

2. C78

C78 Niet meer actief

Je kunt 14 dagen na je ei testen. Nu je ei eerder is geweest zou je ook eerder een positieve test kunnen verwachten...

Succes!!

3. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Vanochtend kwamen mijn testjes binnen die ik had besteld en het begon natuurlijk wel erg te kriebelen.........Heb er 1 gedaan en gelijk dik positief!!:D Ik kon het gewoon bijna niet geloven...
    Maar a.s. zondag/maandag zou het 14 dagen na mijn ei zijn, dan ben ik vanaf maandag/zondag 4 weken zwanger toch? En niet pas de volgende week zaterdag (wanneer ik eigenlijk als ik mijn eisprong later had gehad ongi zou moeten moeten)?? Beet ingewikkeld maar nu moet ik zelf ook even denken zeg maar!

Liefs

4. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Kijk hier......!!!

5. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Gefeliciteerd!!!

6. polkadot

polkadot Actief lid

2 mrt 2010
    476
    0
    0
    Engeland
    Ooo gefeliciteerd!

Ik heb zelf ook een vroege ovulatie, bijna 3 weken wachten tot NOD! Het wachten is al zo moeilijk hihi. Ik ga zeker eerder testen dan, wilde ik al doen want het valt dan lekker in het weekend en toch nog 14 DPO. Jij hebt zelfs nog eerder getest dan dat en dik positief! Ik vroeg het me al af of je eerder kon testen als je een vroege eisprong hebt, dankjewel voor de bevestiging dat het wel al kan!

7. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    Bedankt!!! Het kan wel degelijk ja;) Want a.s. zondag/maandag zit ik dan 14 dagen na mij ei. Had inderdaad het topic geopend en kreeg het antwoord dat je 14 dagen na je ei kan testen.....maar omdat ik het ook zo voelde aan mijn borsten wist ik het gewoon zeker!! Dus bij mij is het 12 dagen na mijn ei!

Succes;)

Liefs

8. C78

C78 Niet meer actief

Die is zeker duidelijk!!
    Gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina