Ik heb gisteren 'positief' getest... Gewoon een heel licht roze streepje Maar vanmorgen echt vet negatief getest... Dus ga er even vanuit dat hij vals is...
Waar moet het positieve streepje zitten dan? Of is dat rechts bovenste test? Dat kan ook een indrogingsstreep zijn? Enige wat erop zit s een nieuwe test doen?
Ik sou een cb halen, een digitale. Dan staat er in letters tenminste n weet je waar je aan toe bent. Ik hoop dat de nega fout was!
Ow haha ja dat doe ik als ik overrijd ben, heb geen haast.. Was benieuwd of andere dit ook hebben gehad en niet zwanger ware
Ik heb ook een keer vals licht posi getest, en daarna nega. Met de kv 2 voor 5 EUR. Dat kwam bij mij waarschijnlijk door een lichte blaasontsteking, omdat er dan veel eiwit in je urine zit kan een gevoelige test daarop reageren. Heb dit nagevraagd bij de dokter,want was helaas absoluut niet zwanger.
Sinds de nieuwe verpakkingen van kv, hoor/lees ik veel slechte dingen over die testen. Heb er zelf ook al 2x vals positief mee getest.
Ja daar heb ik ook een topic over gelezen... De test strips zijn ook anders want vorige zwangerschap waren ze nog blauw nu roze
nee bedoel niet de streep maar het papier ding als je hem open maakt.... maar ik weet het nu niet meer 100% zeker....
nouw, ik heb nog nooit vals positief getest en toch wel een test of 20 versleten de afgelopen 8 maanden...