diare en zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sila24, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

sinds gisteravond moet ik steeds naar wc :):) en ik loop leeg lijkt wel maar daarnaast ook contstant honger, heb nou halve brood op wat raar dit heb ik nooit meegemaakt? kan het voedselvergiftiging zijn ofzo ????????kan het kwaad?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

kan je kleintje zijn die aan het draaien is.

hier heb ik het heel erg gehad toen fynn gedraait is van stuit naar kruinligging.

bij deze 2 keer een keer toen ze in stuit draaide en toen ze weer terug draaide ;)

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Ik heb t ook toevallig al een paar keer gehad de laatste weken gewoon goed blijven drinken bij mij ging t vanzelf over

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@amfy misschien is dat het wel haha

angiebaby ja ik drink al de hele dag vruchtensap

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh wat vreemd, nu voel ik de baby de hele tijd trappen aan de achterkant ( mijn billen ) kan dat??????

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh ik voel me nog steeds verrot , maag doet zo'n pijn , en ik hoor de hele tijd mijn darmen die druk bezig zijn gatverde gatver :(

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    vruchtensap laxeert, zou daar sowieso ff mee stoppen.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoe is het nu?

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    (Veel) Vruchtensap veroorzaakt vaak dunne ontlasting en buikpijn. Even mee stoppen dus en aan het water ;)

10. angel229

angel229 Niet meer actief

Buikgriep heerst ook! Zou idd ff vruchtensap stoppen. Water drinken, slappe thee, eventueel wat bouillon.

Ik help me als ik echt een buikgriep heb ook nog wel eens met drinken als cola en crystal clear.

Deel Deze Pagina