Ik ben (nog) niet zwanger maar vroeg me gewoon af of er ook vrouwen zijn die totaal geen symptomen hadden aan het begin van hun zwangerschap maar toch zwanger bleken te zijn? Ik zit inmiddels op dag 31 van mijn cyclus, bij mijn vorige zwangerschap teste ik op dag 32 positief, daarvoor alleen negatief. Maar toen voelde ik al wel van alles volgens mij. Pijnlijke borsten voornamelijk en veel plassen. Nu nadert weer dag 32 maar ik voel niks. Ook geen naderende ongi terwijl ik daar normaal wel veel last van heb. Maar ja, ik heb ook geen zwangerschapsverschijnselen. Ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar toch vraag ik me af of er vrouwen zijn die niks voelen maar toch zwanger zijn. (Vandaar dat ik deze vraag bij 'zwanger' plaats en niet bij 'zwanger worden', hoop dat dat oke is).
ik was 4 weken zwanger toen ik pas symptomen kreeg, ik had al positief getest en 2 weken erna werd ik pas misselijk, tot die tijd had ik wel het gevoel dat ik ongesteld moest worden maar er kwam maar niks...
Ik heb net al bij een ander topic gezegd dat ik helemaal geen symptomen heb gehad, de eerste maanden. En ik ben nu bijna 29 weken, dus...
Ik heb ook nergens geen last van gehad de hele zwangerschap niet, ik hoop dat het bij een volgende weer zo is
Ik had wat last van mijn borsten en juist GEEN ongiklachten (zoals hoofdpijn en buikpijn) Vanaf week 6 ongeveer werd ik wat vaker misselijk en weeig, maar niet echt heel erg hoor.
ik ben nu 5 weken en heb nog echt nergens last van. Heb iets gevoelige tepels en ben wat moe maar dat is ook alles. Verder voel ik me prima... alsof mijn wurmpje er niet zit zeg maar
Volgens mij begon mijn symptomen enzo ook pas met ruim 5-6 weken. Het begon in die weken met wat buikkrampen en pas vanaf ruim week 6 werd ik volgens mij goed misselijk.