Hoi meiden hebben jullie ook een bevalplan gemaakt toen je bij de gyn moest bevallen?ik motvie de gyn bevallen en of krijg een keizersnede..als ons meisje groter is dan mijn zoontje..en wat moet ik er eventueel inzetten bij zoontje niet gedaan maar nu wil ik het wel graag doen..
Je moet er gewoon inzetten wat JIJ graag zou willen wat betreft de bevalling... - wie mogen er bij de bevalling zijn? - wat wil je met pijnbestrijding? - wil je dat er foto's gemaakt worden, of juist niet? - wie de navelstreng doorknipt etc
Hey pris ik heb aangegeven geen staigeres die gaan lopen kloten aan mijn lijf ( ivbm slechte ervaringen) wil gewoon rust in me kamer muziekje op wat ik fijn vind. Ik heb een doula erbij in het ziekenhuis. Verder wil ik pijnbestrijding als ik hier om vraag. En wil ingeleid worden met 38 weken als ik dat nog red want heb al weeen en gerommel in me buik. Met alles is akkoord gegaan wat ik wilde dus wel fijn. Inleiden 38 weken ivbm veel ziekenhuis in en uit en weinig slaap en pijn.