ik zie wel wat maar kan ook van opdroging zijn (te zien aan de controlestreep is ie al helemaal opgedroogd)
persoonlijk denk ik ook niet dat het er is. Maar gezien ik steeds meer symptomen heb kon ik me niet bedwingen. Maar moet wel zeggen dat ik de test niet onder de juist omstandigheden heb gedaan. S ochtends toen ik thuis kwam van mijn nachtdienst en had gewoon gedronken enzo. De foto is inderdaad wat later gemaakt. Is een indroogstreepje roze?
Ik zie ook iets maar ik gok op een indroger. Heb de foto in negatief bekeken en daar is er geen streep te zien.
Ik zie wel wat maar heel licht, ben bang voor een indroger.. Ook is vandaag je nod, ben je regelmatig?
Het geeft niks hoor of je wel of niet iets ziet, ik heb het ook niet met 'ochtendurine' gedaan, dus ik verwacht er niet te veel van. Het was wel in de ochtend, maar als je de hele nacht hebt gewerkt en dus gewoon gedronken hebt is het natuurlijk niet echt betrouwbaar Maar nee ik ben niet regelmatig. Zit nu op cd 35. mijn langste cyclus was 38dgn. Maar gezien ik steeds meer 'klachtjes' heb kon ik het niet laten Wat indrogers betreft, daar lees ik hele verschillende verhalen over...
Ik zie het ook niet goed! In hetzelfde schuitje! Morgen weer een nieuwe dag, hopelijk duidelijker!! Oja, en ik geloof niet zo in indrogers binnen de gestelde tijd. Ik neem aan dat de streep er binnen de tijd stond?
oke, wisselende reacties op mijn mega tuur test. Dank voor de moeite!!! Zondag ga ik op de 'juiste' manier de de test doen, dan weten we meer!