Hoi, Ik ben hier nieuw en wil jullie heel graag op hulp vragen. Ik ben al een paar dagen over tijd. Wij zitten in onze eerste ronden dus ik ging er nog helemaal niet vanuit dat het eventueel raak zou zijn. Nu was ik toch wel heel erg benieuwd of het nu toch misschien..... Ik heb de testen van het kruidvat gekocht 2voor5 euro. Ik kon niet wachten tot morgen ochtend. Dus de duidelijkste streep was de eerste die ik deed. Omdat ik niet kon geloven dat ik een streepje zag heb ik de tweede gelijk ook gedaan om te kijken of die ook wat aan zou geven (met heel weinig urine want ik was natuurlijk net geweest voor de eerste) die is lichter als de eerste, maar ik zie toch een streep. Ik wil heel graag weten wat jullie vinden? Zou ik zwanger zijn.? Hier de foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/71956-albums11843-picture72164.html
Volgens mij ben jij hartstikke zwanger. Misschien cb digitaal met indicator doen, zo leuk om de tekst te zien ZWANGER
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan nog helemaal niet blij zijn. Je hoort ook wel eens dat die testen niet altijd betrouwbaar zijn. Morgen ochtend misschien met een clearbluetest testen?
Rianne86: ja dat is misschien een goed idee. Ben nog zo bang dat er dan opeens staan niet zwanger... Maar we zijn pas in de eerste ronden dus het kan alle kanten op. Maar als het dan opeens zo dichtbij komt hoop je er toch stiekem wel heel erg op.
Gefeliciteerd! Hier ook de eerste ronde.... Dat zou een leuke verrassing zijn als wij dit over 2 weken ook zien hihi