Tawekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zonnetje91, 1 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Heeft er iemand ervaring met het gebruik van tarwekiemolie? Lees er goede verhalen over dat het de innesteling kan verbeteren. Benieuwd naar jullie ervaringen:)en of het mischien kan helpen

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Hier deed het niets.

Hopelijk heb je snel een positieve zwangerschapstest!

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hier deed het ook niks. Ik zou persoonlijk ook niet te snel naar allerlei middeltjes grijpen, aangezien jullie nu net pas begonnen zijn. Het kan ook juist de boel in de war schoppen. Heel veel succes met zwanger worden!:)

4. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Dit is onze 2e ronde.. alleen met me vorige relatie, 5 jaar geleden in het IUI traject gezeten en nooit zwanger geweest. Me vriend is nu verminderd vruchtbaar vanwege chemotherapie die hij heeft gehad 2 jaar terug.. dus alles wat een beetje kan helpen wil ik graag proberen.. ook al helpt t niet dan hebben we t wel geprobeerd. In het ziekenhuis hebben ze gezegd dat de kans al klein is om zelf zwanger te worden.. maar kunnen het wel proberen

5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Jeetje, wat ontzettend heftig voor jullie. Proberen kan altijd, doen wat goed voelt!

Zonnetje91 vindt dit leuk.
  6. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Ik werd zwanger de ronde dat ik tarwekiemolie gebruikte. Helaas werd dit een MA. Dit is mijn eerste ronde na de miskraam en slik de tarwekiemolie weer. Baat het niet, dan schaadt het niet haha.

7. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Zo denk ik er ook over haha, kan altijd proberen toch:) en slik je het dan de hele cyclus?
    Hopelijk hebben jullie ook snel weer een positieve test in handen!

8. babywens93

Nee, ik begon met slikken na de positieve ovulatietest.
    Ik hoop ook voor jou, dat je snel positief test!

9. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Oke en dan tot je NOD ? Ik dacht de hele cyclus maar vanaf de positieve ovulatietest dan:) dan ga ik dat deze maand proberen:thumup:

10. babywens93

Volgens mij maakt het niet zo uit. Je moet doen wat voor jou het beste voelt. Je kan ook beginnen op cd1 en als het niet raak is, proberen vanaf de positieve ovulatietest.
    Ben benieuwd! :thumup:

11. Zonnetje91

Zonnetje91 Actief lid

20 jun 2018
    454
    224
    43
    Vrouw
    Oke ik denk dat ik deze maand vanaf de positieve ovulatietest begin, even kijken hoe dat gaat, en dan kan ik de volgende maand altijd proberen vanaf de 1ste dag. Bedankt voor je advies:)

babywens93 vindt dit leuk.
  12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.861
    9.374
    113
    Gelderland
    Ik kreeg er 2 dagen eerder bruinverlies door. Ik ga het dan ook niet meer gebruiken ;) ik heb al een korte LF en mij lijkt het bruinverlies niet bij te dragen aan een goede omgeving voor een eventuele innesteling. Maar dat is meer mijn gevoel.

Zonnetje91 vindt dit leuk.
  13. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Hier deed het niets. Bij m'n eerste zwangerschap ook onder art gelopen. En echo's ect bewezen bij mij geen beter bm slijmvlies ofzk

Deel Deze Pagina