Haha deze is goed, hoe verzin je zoiets de titel zegt het eigenlijk al Maar goed; wat 'n vreselijke namen
Inderdaad. Je schrijft in je titel en je OP dat je het zelf ook rare namen vindt?"Hele rare namen bedacht in een lollige bui." Een rare naam geef je sowieso niet aan je kind. Daar beschermt je moedergevoel je wel tegen. Dit klopt dus van geen kanten en je spreekt jezelf dus tegen. Was je dronken ofzo? Of dacht je "hey een zwangerschapsforum. Laat ik eens in een lollige bui een onzintopic openen?" Naja, als je kind stroef loopt, kun je hem altijd nog steunzolen geven. Succes ermee!
Ook een leuke naam toch? Ik zat nog te twijfelen tussen freubeltje en R.yan, uiteindelijk toch maar voor de laatste optie gegaan
Ach......... Stroef, steun, kreun, Of gewoon, dakpan, vergiet, zeef, broodje, gehaktbal.... Doe eens gek?
'Steun' vind ik eigelijk best wel kunnen. Maar dan wél met een passende achternaam (die kun je tegenwoordig toch ook vrij eenvoudig laten aanpassen?) 'Trekker', 'Pilaar', 'Zool', 'Kous', 'Punt', en 'en Toeverlaat' schieten me te binnen. Klinkt best goed vind ik. 'Stroef' loopt m.i. niet zo gladjes...
Erg zielig voor je kindje als hij met zo'n naam door het leven moet gaan. Ik zou het echt niet doen! Daar krijgt hij alleen maar vervelende reacties op, zijn leven lang!!!