Maak er dan gewoon Roel of Teun van... Die 2 andere namen kunnen jullie je kindje echt niet aandoen. Hij zal zijn leven lang gepest worden. En bovendien weet ik niet of die namen überhaupt wel geaccepteerd worden bij de geboorteaangifte...
Als je het zelf normale namen vindt vraag ik me wel af waarom de titel van je topic is "hele rare naam bedacht, help" Dan vind je het dus zelf ook raar.. Doe normaal man, geef je kind een naam.
Het is al triest als dit een grapje blijkt te zijn maar ik ben nog veel banger dat dit serieus bedoeld is. Je KUNT je kind NIET zo noemen. Het krijgen van kinderen is een wonder,om je kind op te zadelen met een woord als naam die ook nog eens negatief is?!!! VERSCHRIKKELIJK. Zometeen mankeert je zoon iets en dan?!! Ja uh sorry mensen we hadden de namen al dat hij moeilijk loopt is gewoon toeval?! Of wil je graag dat je kind huilend uit school komt omdat ze hem weer uitgelachen hebben?! Of omdat zijn sollicitatiebrieven niet serieus worden genomen omdat mensen denken dat t een grap is?! Kom op zeg doe normaal en neem jezelf maar in vredesnaam je kind serieus!! :x
Dames, De eerste paar pagina's ging het best goed en daarna gaan we de mist in. Waarom laat je het topic niet gewoon links liggen als je denkt dat het fake is? Ts zal vast voldoende feedback hebben dus doen we dit topic nu dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl