Hoi Dames, Ik heb even een vraagje. Om even snel uit te leggen ik weet mijn cyclus niet, heb in juni een bbz gehad en sindsdien is alles van slag. Een week na mijn operatie ben ik ongi geweest en toen heeft het totaal 10 weken geduurd voordat ik weer ongi werd (deze was ook heel hevig). Nu zijn we weer een tijdje verder en als alles weer normaal gaat hoor ik a.s zondag weer ongi te worden. Nu zijn wij zondag 1 jaar getrouwd en wil dan ook een test doen. Ik heb ze vandaag gehaald maar dat heb ik dus niet volgehouden en vanmiddag een test gedaan. Ik heb ze testpoint van de etos (zijn precies hetzelfde als de kv) Dus ik testen en na vijf minuten zag ik wel iets heel lichts maar leek meer op een indroogstreep. ongeveer 10 minuten nadat ben ik weer gaan kijken en zag ik een hele dikke tweede streep. Dus werd al een beetje zenuwachtig totdat ik de test oppakte en het beter wilde bekijken toen ik de test bewoog, ging het lijntje meebewegen heel vreemd! iets later weer zat de tweede streep duidelijn vlak naast de controle streep en nu is alles weg en zit alleen de controle streep ernog! Ik weet wel dat deze test dus ongeldig is maar ik vond het zo vreemd dus ik vroeg me af of er nog meer meiden zijn die zo een test hebben gehad? En hoe de ervaringen zijn met de testpoint testen. Liefs.
spooky! dat is raar, een lijntje die meebeweegt! ik zeg dan negatief want dat klinkt niet echt goed hoor, zeker niet als ze weer verdwijnen. Denk dat je beter even een nieuwe kunt doen.
Ik vertrouw de test ook zeker niet! maar ik vond het zo raar en echt een bewegend lijntje heel bizar. Dus was meer nieuwsgierig of nog iemand die had meegemaakt. Van het weekend maar weer eens testen.
Was het ook geen laagje urine? Een streepje kan echt niet meebewegen hoor..hahaha Heb je toevallig een foto of is het lijntje verdwenen?
Niet teveel urine gebruikt? Want dan kan het zijn dat de test te nat was en dan krijg je een streepje die aan de wandel gaat.Het hoopt zich dan op een bepaalde plek op, vandaar misschien die hele dikke tweede streep waarover je het hebt. Als je de test dan beweegt, loopt de urine uiteraard weer verder. Mag ik vragen hoe je de test uitgevoerd hebt?
Ik dacht ook direct aan te veel urine! Daarnaast heb ik slechte ervaring me testpoint. Ik had een positieve test van Zwanger en kids, toen testpoint gekocht die twee keer zo gevoelig zou zijn, nou het was dat ik wist dat hij positief moest zijn maar het streepje was nauwelijks zichtbaar, heeeeeel erg tuurtestje!
@Behappy en Josie kan idd misscien wel veel urine zijn. Ik zat op het moment ff niet zo op te letten en te snel dus waren zes druppels urine. @melanie, het streepje zit er nog steeds maar ik kan op het moment geen foto's plaatsen want zit op me werk. Ik probeer het thuis wel. Het streepje zit echter niet op plek waar die hoort te staan maar heel dicht op bij de controle streep.