Hoi, ik had een vraagje. sinds de bevalling van mijn dochter 8,5 maand terug ben ik nog niet ongesteld geweest. Vermoedelijk komt dit voor een deel door het feit dat ik nog borstvoeding geef. Nu had ik eergisteren last van eisprong-klachten. Steken, krampen, drukkend gevoel bij de rechtereierstok. Best heftig gedurende een uur, daarbij ook slijmverlies. Ovulatietesten gedaan, allen positief (zowel streepjes testen als de digitale ovulatietesten van Clearblue). Deze waren gisterenmiddag ook nog positief. Gisterenavond en vanmorgen weer negatief. Ik zou dus denken dat ik gisteren/vandaag mijn eisprong zou krijgen (gezien de eerste positieve test eergisteren was). Echter heb ik geen eisprong-klachten meer gehad, ik heb hem ook niet gevoeld. Eergisteren zelf had ik deze klachten echter wel. Gedurende een uur steken en krampen, een drukkend gevoel bij mijn rechtereierstok. Maar de testen waren daarna pas positief. Wanneer heb ik nu mijn eisprong denken jullie ? Bij mijn dochter heb ik wel getemperatuurd. Dit doe ik nu niet aangezien het geen zin heeft. Ik moet er nog zeker 5 keer 's nachts uit voor mijn dochter, zij is ook op wisselende tijden wakker, dus temperaturen gaat daarmee niet samen.
Hallo Selena, Niet iedereen heeft zijn ei pas 1 a 2 dagen na haar piek. Het kan zelfs zijn dat je ei op het moment van je piek springt. Dat is bij iedereen anders. Dus het zou best kunnen dat je deze keer meteen je ei had met je piek (aan de hand van je klachten). Fijn dat je dochter nog borstvoeding krijgt bij mijn zoontje ging het maar tot bijna 3 maanden. Maar was blij dat ik het iig heb kunnen doen! Temperaturen is dan inderdaad niet betrouwbaar wanneer je er snachts nog uit moet. Kun je trouwens wel op je temperatuur vertrouwen als je nog bv geeft? weet niet of bv wat te maken heeft met temperatuur dat het miss daardoor sowieso iets hoger/lager zal zijn. Maar maak ik hier uit op dat jullie bezig zijn voor een broertje/zusje voor jullie dochter