Hallo, Sinds vorige week heb ik het continue koud! De verwarming staat op 22graden, ik heb normale kleding aan en heb vandaag ook al een stuk gefietst. 's avonds in bed heb ik het ook altijd ontzettend koud. Herkennen anderen dit misschien?
ik ben altijd al een koukleum maar volgens mij is het nu wel erger. Ik denk dat het ook met de moeheid te maken heeft. Als je moe bent heb je het ook sneller koud. En ik denk dat er nu meer bloed naar je baarmoeder gaat dus dat circuleert dan waarschijnlijk minder goed door de rest van je lichaam. Maar volgens mij heb je het op het eind van de zwangerschap vaak weer te warm omdat je meer bloed hebt aangemaakt in je lichaam.
Ik had het in het begin ook steeds zo koud! Ontzettend! Dat was de eerste drie maanden, sindsdien heb ik het juist hardstikke warm steeds. Loop nu ook hele dagen zonder de verwarming aan thuis en nergens last van... gisteren was manlief thuis en die zet hem dan wel aan overdag, nou, dan loop ik me een rotje te zweten! Ik denk dat die kleine en ik elkaar gewoon opwarmen ofzo, Dus wie weet heb jij dat straks ook wel,
Ik herken het verhaal van Rozemarijke wel. Ik had het in het begin ook heel erg koud, maar de laatste weken/maanden heb ik het juist weer erg warm voor mijn doen.
Ik had t in het begin ook heel erg koud. Toen was het juli/augustus en soms sliep ik serieus met een kruik! Maar ik was ook wel erg ziek en een paar kilo afgevallen, dus dat droeg er misschien ook aan bij. Nu ben ik van mezelf ook een enorme koukleum en ik heb t nog steeds heel erg koud. Maar gewoon, zoals altijd in de winter... uhh herfst! Ze zeggen dat je t op t einde idd vaak heel warm krijgt, nou ik ben erg benieuwd. Zou wel eens lekker zijn, voor de verandering
't Word nou wat minder; maar zo rond 5/6/7 weken stond de cv al op 25 graden en de electricsche deken aan en dan nog nam ik een hete douche voor het slapen gaan, want ik bleef maar rillen! Komt doordat verse zwangeren wat verhoging hebben.
hahaha, ik heb het precies andersom, de eerste maanden had ik het warm, gewoon normaal, en sinds een paar weken heb ik het 's avonds steeds zo koud, kan gewoon niet warm worden! Als ik dan wat gegeten heb, is het wel beter trouwesn.
Ik heb het sinds een paar dagen ook zo verschrikkelijk koud! Overdag gaat het nog met een dik vest, maar na het eten blijf ik het koud hebben. Verwarmig op hoog, 2 dikke truien aan en voor het slapen gaan neem ik een hete douche want anders kom ik niet in slaap zo koud heb ik het dan. Ik ben trouwens niet ziek of zo, heb het gewoon ontzettend koud!zullen de hormoontjes wel zijn.
ik had dat ook heel erg tot van de week eigenlijk dan heb ik het tegenovergestelde en zweet ik peentjes hahah tip: zoek iemand op die een bad heeft en ga daar lekker voor 2 uur in zitten daar knap je echt van op als je het koud hebt en als je uit bad komt zorg je dat je een lekkere warme kruik hebt en een hemdje t shirt en trui aan doen en een lekkere warme broek zodat je lekker warm blijft na het bad liefs ancie
Toen ik van Jelle zwanger was heb ik het de hele tijd warm gehad, (ik ben normaal ook een echte koukleum) en heb ik 9 maanden lang geen trui aangehad... Nu heb ik het al vanaf dag 1 koud, behalve voordat ik naar bed ga 's avonds... Ik heb gisteren tegen mijn man gezegd dat hij de houtkachel niet meer zo hoog mag stoken, ik word er helemaal benauwd en misselijk van...
hier in het begin héél koud, en nu sneller warm dan normaal is voor mij. heb ook minder dikke kleding aan dan normaal wanneer ik niet zwanger zou zijn. nu heb ik ook een dikke buik, dus een soort voorhang-kacheltje, denk ik. dat zal er wel mee te maken hebben!
Hai, Ik had het in het begin ook erg koud maar nu juist niet meer. Afgelopen zondag waren we aan het wandelen in het bos en toen begon het te regenen dus wij dus weer op de fiets naar huis. Mijn vriend heeft het heel erg koud gehad en ik had niet eens koude handen terwijl ik geen handschoenen aan had. Ik ken dat niet van mijzelf. Mijn vriend zegt dat ik nu een ingebouwd kacheltje heb, vind het zelf wel prettig . Veel liefs Nataly
Ik zit steeds overal met mijn sjaal nog om Iedereen zal wel denken, gek mens Behalve onze ouders weet nl nog niemand dat we zwanger zijn. In bed heb ik elke avond een heerlijk warm kruikje liggen
haii na 17 weken heb ik het altijd nog ijskoud overal waar ik kom heb altijd dubbele kleren aan maar werkt voor geen meter