Hoi dames, Als eerste iedereen gefeliciteerd met zn zwangerschap! Dit is mn tweede zwangerschap (eigenlijk mn derde, heb hiervoor een miskraam gehad. Ben daardoor ook wat onzekerder) en ik ben nu 18 weken zwanger. Ik voel de baby al wel een aantal weken (ik denk vanaf een week of 14) alleen niet zo vaak. Nog steeds niet heel vaak en ook niet op de momenten dat je er vanuit gaat dat je hem voelt (als je begrijpt wat ik bedoel). Niet als ik bijvoorbeeld in bed ga liggen 's avonds. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel goed meer herinner hoe vaak ik hem voelde bij mijn eerste kindje op 18 weken, maar ik dacht toch dat het iets vaker was dan nu. Zou het dan zo kunnen zijn dat dit gewoon een hele relaxde baby is? Wat denken jullie? Op de echo's gaat alles gewoon goed. Hoe vaak voelen jullie jullie baby? Kan het zijn dat ik gewoon een veel rustigere baby in mn buik heb dan de vorige? Ik hoor het graag! Veel liefs! Miep83
weet je toevallig ook waar dat je placenta ligt? Want in mijn 1e zwangerschap lag die aan de voorkant, en nu aan de achterkant. Ik merk dus echt heel duidelijk verschil, voel nu alles veel beter en af en toe heftiger als bij de 1e.
inderdaad als je placenta nu voor ligt voel je veel minder. Ik merk hier ook heel duidelijk verschil. Bij Nathan lag de placenta voor, nu aan de achterkant en nu voel ik dus veel meer..