Hallo allemaal, Aangezien mijn zoontje al een tijdje in zijn nieuwe autobed slaapt, hebben we nu een complete babykamer te koop. Het gaat om babykamer Anna. Ik krijg op een of andere manier geen foto geplaatst. Ook krijg ik de letters niet kleiner, sorry daarvoor... Wanneer je op Google babykamer Anna invult en dan op afbeeldingen klikt krijg je ook foto's van het kamertje. Het kamertje is er in 2 kleuren, helemaal wit en wit met een bruin blad op de commode, bruine randen aan het ledikantje, en een bruine bovenkant van de kast. Het gaat om de laatste, dus met de bruine accenten. Het kamertje bestaat uit een ledikantje, kledingkast en commode. Bij interesse kan ik natuurlijk wel foto's mailen die we zelf gemaakt hebben van het kamertje. Het kamertje is in perfecte staat, er zijn geen bijtsporen of beschadigingen aanwezig. Ook het matrasje van het ledikantje zit erbij. Aangezien mijn zoontje altijd op een aerosleep gelegen heeft is het matras nog helemaal goed. Alle meubels zijn inmiddels wel uit elkaar gehaald, anders konden we het echt niet kwijt. Wel zitten het zakje met alle boekjes ( bouwhandleidingen zeg maar) en het benodigde gereedschap erbij. De meubels zijn dus wel eenvoudig weer in elkaar te zetten. Vraagprijs 250,- Groetjes Priscilla.
Volgens mij moet met 1 van deze linken de advertentie op de marktplaats te zien zijn... hier staan ook foto's. ⥠Babykamer Anna - Kinderkamer | Complete kinderkamers - Marktplaats.nl ⥠Babykamer Anna - Kinderkamer | Complete kinderkamers - Marktplaats.nl