Van Babywagen naar Buggy?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi,

    Mali is 7 maanden en ze is nu echt uit de babywagen gegroeid..was ze al een poosje maar heb het geprobeert te rekken.. Kan ik haar nu in de buggy gaan doen? Ze kan wel zitten maar valt af en toe nog om en kan het nog niet uit zichzelf..Ik weet niet goed of het verantwoord is!
    Weet iemand of dit kan of niet?

    Tnxxx
     
  2. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou de meest liggende stand van de buggy nemen als ik jou was. Zo worden haar rugspieren niet onnodig overbelast.
     
  3. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja hoor. Niels is net 4 maanden en 68cm en past ook niet meer in de bak.

    Gordeltjes goed aan laten sluiten en in de ligstand laten.
     
  4. Okee super!Bedankt!
     
  5. christina

    christina Niet meer actief

    Hiuer nog een die uit de bak is gegroeid. Alleen als ik haar in de buggy leg, dan komen de gordels te veel langs haar gezichtje zodat ze tegen de gordels aankijkt. Ze moet wel in de ligstand, want ze kan nog niet zitten. Dus ik heb haar nu in de ligstand in de maxicosi. Maar heeft iemand tips om toch e buggy te gebruiken?
     
  6. Bij mijn buggy(speedy sx) kan je hem helemaal in de ligstand doen en de gordels kunnen superstrak.Dus dat is echt fijn!
    Heb jij een gewone aparte buggy of ook zo'n combi?
     
  7. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Die klein van ons zit sinds dit weekend in de buggy, hij paste gewoon niet meer in de bak en hij wil ook de hele tijd rechtop zitten.. :D
     
  8. twijfelaartje

    twijfelaartje Actief lid

    6 jun 2006
    220
    0
    0
    Onze knul is ook behoorlijk lang en past dus ook niet meer fatsoenlijk in de reiswieg. Ik had het op het CB gevragen en die zeiden dat dan een buggy die helemaal plat kon beter was als de maxicosie.
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Hebbe jullie gewacht totdat er helemaal geen ruimte meer is aan de boven en onderzijde van de bak? Indy heeft nog wel wat ruimte, maar denk ook niet dat het nog heel lang zal duren voordat ik de wagen moet ombouwen.
     
  10. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ik heb gewacht tot er echt geen ruimte meer was ... :)
     
  11. christina

    christina Niet meer actief

    eline,
    ik heb een combi, een mutsy
     
  12. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja dat ben ik toch ook wel van plan...het gaat al allemaal hard genoeg!
     
  13. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    vind het ook zo waardeloos dat je dan je maxi-cosi er niet meer op kan klikken...
     

Deel Deze Pagina