Hoi! Onze dochter drinkt 4 flessen van 180/6. De 5e fles hebben we er afgehaald, ze was er echt niet meer voor wakker te porren. Maar ze drinkt niet alle 4 flessen helemaal leeg en ze spuugt ook, dus ik denk dat ze zo 700 ml binnenkrijgt nu. Dat is voor haar gewicht (7,5 kg) wel minimaal lijkt me? Over een kleine 3 weekjes gaan we over naar opvolgmelk en ik ben bang dat ze dan nog minder gaat drinken? Zal ik anders 4 x 210/7 aanbieden? De keren dat ze de fles wel leegdrinkt, lijkt het altijd alsof ze nog wel iets had gelust. En dan krijgt ze over de hele dag misschien wat meer binnen. Ze heeft nog nooit meer gedronken dan ze op kon, dus dat ze dan teveel krijgt ben ik niet bang voor. Ze is wel tevreden overigens op de hoeveelheid die ze krijgt. En nog 1 andere vraag, we zijn sinds 4 dagen over op Friso Comfort. Ze kreeg eerst Neocate op verdenking KMA, maar nu blijkt dmv provocatie in het zkh dat ze dat niet heeft gelukkig! Ze heeft nu sinds de comfort veeeeeeeeeel meer ontlasting. 2x daags flink, de eerste keer 's ochtends vroeg/'s nachts...haar slaapzak zit eronder als ze wakker wordt dan . Is dit alleen een wenperiode zo? Of is dit bekend bij Comfort? Mengen met Friso standaard doet de verdikking weer teniet en die heeft ze nou net nodig voor haar reflux...
Oh inmiddels heeft ze al 4 luiers gehad...ze worden ook steeds dunner. Kan het zijn dat ze aan de comfort moet wennen? Ze kreeg al Nutriton (al maanden) dus JBPM is ze aan gewend.
Hoi, Je mag je kindje gerust flesjes van 210/7 aanbieden hoor. Het kan zijn dat je kindje even moet wennen aan de Comfort, dat kan 1-2 weken duren. Het is belangrijk om de voeding op te lossen in water dat net van de kook af is zo heet mogelijk. Groetjes Eveline