Ik ben nu 21,4 weken zwanger, en sinds ongeveer een week voel ik elke keer geplop in mijn onderbuik. Ongeveer bij de broekrand. Vooral als ik 's avonds in bed lig voel ik dat heel erg duidelijk en dat duurt ongeveer een kwartiertje. Nu dacht ik eerst dat het de darmen zouden zijn, maar gisteravond ging het zo lang door, dat ik dacht ik moet wel hele spastische darmen hebben, wil dat tekeer gaan elke avond. Ik weet dat de baby erg actief en druk/bewegelijk is, dat is mij bij 3 echo's verteld. Zou het kunnen dat ik nu al schopjes kan voelen? Het is namelijk pas mijn 1e zwangerschap en mijn placenta ligt van voor naar achter aan de rechterkant(voor mij).
jahoor lijkt me heel normaal voor je termijn, ik voelde bij de eerste al met 14-15 weken , de tweede met 19-20 weken (ook meteen van buiten)
Oh dat is grappig he! die eerste plopjes! Hier 1e zwangerschap maar ook al sinds week 18 denk ik Wordt alleen maar meer!
O wat leuk dat het al kan! Ik dacht eerst nog alleen lichte bewegingen te kunnen voelen, ik voelde wel al wat gefladder. Maar ik dacht schopjes komen pas later maar die schopjes/plopjes voelen echt duidelijk, hij gaat ook al aardig tekeer haha. Dat beloofd nog wat de komende 18 weken.
Hier voelde ik het vanaf week 16...Vriend kon het een week later met z'n hand voelen en een paar dagen later heb ik het op video kunnen vastleggen. Hij ging maar door daarbinnen, was echt heel duidelijk . Nu (bijna 19 weken) is het weer wat rustiger en zijn het weer de bescheiden plopjes. Superleuk allemaal!
Natuurlijk kan je dat voelen ! Ik voel het ons dochtertje al sinds 17 week. Geniet van dit heerlijke gevoel!
tuurlijk met 21 wkn kan het hoor hier helaas nog niks, vorige zw schap ook bijna niks nu ligt me placenta ervoor en opzij dus ja ben er al beetje op voorbereid dat het nu weer zo is