hallo, ik heb een vraagje aan jullie, een paar dagen geleden, kreeg ik in de avond steeds harde buiken, dat nam eigenlijk steeds meer toe, ik ben naar bed gegaan en toen begon het pas echt, krampen in mijn buik die doortrokken naar mijn rug en bovenbenen, ik ben al drie keer eerder bevallen dus ik herkende dit wel als weeen alleen dan minder fel. maar het kwam zo regelmatig dat ik ben gaan klokken, om de twee minuten krampen, na een uur nog zo dat ik op het punt stond om toch maar de vk te bellen, het zweet stroomde van me af, toen nam het langzaam aan af, om de drie minuten, om de 5 minuten etc. pas 6 uur later, was het over. ik heb dit nog nooit eerder gehad bij mijn andere drie dochters, ik hoor nu van iedereen en ik merk het zelf ook dat mijn buik enorm gezakt is, een hoop vragen aan mij nou een dezer dagen ben je zeker uitgerekend, maar ik moet nog even. zijn dit nu idd. voorweeen en kunnen die zo lang aanhouden en ook zo regelmatig komen. bedankt voor jullie antwoord.
hoi, het kunnen indalingsweeen geweest zijn. Laat voor de zekerheid even je urine nakijken, een blaasontsteking kan ook voorweeen geven. Gebeurt het weer met die regelmaat dan toch even je verloskundige bellen. Mirjam
Bedankt voor je antwoord! ik hou het zeker in de gaten en als het weer zo lang aanhoud bel ik idd. maar even de vk voor de zekerheid, urine was goed heb ik even naar de ha gebracht om na te laten kijken. zo zie je maar elke zwangerschap is anders, denk je na drie dochters nu wel wat ervan af te weten