Hele stomme vragen !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joow, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebee

beebee Actief lid

6 jul 2008
    119
    0
    0
    sorry foutje verkeerde vraag in verk :oops: eerde topic

2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld omdat ik met een erfelijke ziekte zit en mocht ik zwanger worden dan is het nog maar de vraag of de "vlokkentest" goed zal zijn tussen de 10e en 11e week, dus wij zitten erg lang in spanning met veel moeilijke keuzes te maken voor ons en hebben daarom ook alle steun van hun nodig, het zijn immers onze ouders en die kunnen goed een geheimpje bewaren en het is fijn om zo af en toe met ze erover te kunnen praten als we het eens moeilijk hebben...

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou wij vertellen het dus niet denk wel dat mijn ma het door heeft want heb het steeds vaker over een nieuwe baby ed, en ze wisten dat we wilden zodra mijn vent trug was uit afghanistan maar jah toen werd mijn schoonzusje ook zwanger en zijn wij gestopt. die is nu al een tijdje heen dus zijn wij ook weer begonnen denk dus wel dat ze het dor heeft maar zegt niks hihihihi.

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hallo,
    als je veel info wil over je cyclus en vruchtbaarheid zou ik s ff gaan neuzen op sites zoals www.9maand.com
    en dan op vruchtbaarheid.
    staat heel veel duidelijke info.
    succes! hoop dat je snel zwanger bent. maar inderdaad niet te makkelijk over denken. want gemiddeld duurt het een jaar. lang he?

5. Joow

Joow Actief lid

12 sep 2008
    117
    0
    0
    Ja ik weet het,
    ben vanmorgen bij de dokter geweest om eens wat info op te vragen en wat wel en wat niet te doen.
    Omdat je veel tegenstrijdige dingen leest.
    En ben wel een stuk wijzer geworden.!

Deel Deze Pagina