Huh... nu beetje bruin?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pioen, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi hoi!

Even een vraagje... toen ik nog aan de pil was had ik steeds in de tweede week wat bruinig bloedverlies...
    Nu ben ik al een aantal maanden gestopt en nergens last meer van. Echter vanochtend lichtbruin verlies? gedurende de hele dag.
    Wat kan dit nou zijn....

Liefs

2. judibi

judibi Bekend lid

hoi :D
    nog wat oud bloed dat uit je lichaam moet. komt wel vaker voor heb ik gelezen. ik heb het zelf altijd 2 dagen voor mijn nod. sommige vrouwen hebben het ook van hun eisprong...dus:
    klussen maar, misschien is je ei vroeg dit keer :)

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik had het op de dag van mijn mogelijke eisprong. Het duurde een eental dagen en kreeg na een paar dagen een roze kleur. Heel vreemd.
    Misschien bij jou ook een eisprong? Zou best kunnen als je naar de vorige cyclussen kijkt.
    Succes!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hmm... nu is t idd een beetje lichtrozig gebleven. Mijn ovutest geeft vanmiddag negatief aan. De rest van de afgelopen week ook, maar wel een licht lijntje. Snap t nie. test maar gewoon door, wie weet komt mijn ei nog.

Nog meer meiden met deze ervaring?

Liefs

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    T is mijn ei toch niet geweest, ovutest is nog steeds negatief. Wel iets rozigs zichtbaar op de test. Hoop maar dat ie gauw komt... :)

Geen meiden met ook ervaring (lichte) tussentijdse bloedingen?

Liefs

Deel Deze Pagina