heb hier meer dan 1 grote tas vol met voorjaars en zomerkleding voor meisjes. Broekjes truitjes slaapzakjes merk en non merk ( non merk te denken aan bakkaboe) vanalles Zo goed als nieuw en uit rookvrij huis Wilde het heel erg graag ruilen tegen DE punten. Misschien kunnen we elkaar op deze manier helpen?
Hallo, Ik weet nog niet wat wij krijgen ( hebben volgende week de echo, maar ben altijd wel geintresseerd in pakketjes kleding.. ) maar mijn vraag is, wat zijn de punten..?
moet eerst nog eens bekijken wat ik in 74 heb zal het zo bekijken en anders morgen eventjes heb ook nog leuke knalroze crocs maar niet de originele nog helemaal nieuw
heb een ontzettend leuk wit broekje die je kan oprollen naar 3/4 en vast kan maken met bandje verder truitje van kiezeltje roze met glitterprint 104 maar valt stuk kleiner en slaapzak van 80 cm en 1 van 70 cm meerdere spullen in 62 voornamelijk zomer heb de foto`s op mn computer gezet maar teveel om hier te plaatsen
heb ook nog een roze vest van Lief maar die doe ik alleen weg voor een bod waar ik geen nee tegen kan zeggen is maat 74 of 80
heb nog wel meer lief babykleding kleine maatjes voor meisje maar moet ik even van de week op zolder op zoek
Hoi, Ik heb wel veel DE punten dus misschien kunnen we ruilen Idee om wat foto's te plaatsen en erbij te zeggen hoeveel punten je ervoor wilt ofzo? Groetjes Danielle
Deze is helemaal top zooo leuk haha Maat 68 Alles voor DE Zegels Heb er namelijk 12000 nodig dus vandaar