Dit had ik bij mijn dochter ook... 's ochtens pijn in mijn vingers, je gewrichten, en blaasjes op mijn vingers. Nu had ik dat vanmorgen ook. En ook blaasjes op mijn vingers en (alleen mijn linker hand) het jeukt, en het gaat ook kapot, dus krijg velletjes op mijn vingers. En dus alleen 's ochtens die pijn in mijn vingers, vooral als ik ze moet bewegen. Anders even de ha bellen? Wie heeft dit ook ? jessica
hoii k had ook altijd pijn n me handen/vingers sóchtend de dokter zei dat het al vocht kon zijn de blaasjes weet k niet wat het is je zou een afspraak kunnen maken bij de dokter
En, heb je al gebeld? Ik heb snachts en meestal de hele ochtend ook pijn in mijn handen. Ik kan geen vuisten maken dan, zo'n pijn doet het. Ik heb begrepen dat het vocht is. Maar ik heb geen last van velletjes ofzo. Hopelijk is het niets ergs..
Nee bel morgen ochtend de HA... Kan ook indd geen vuisten maken, maar die blaasjes en vellletjes (ook pijnlijk en jeukt) Laat het wel weten
Heb gebeld kan pas vrijdag terecht De blaasjes worden trouwens ook steeds erger, had vanacht erge jeuk.. Dus wat dat nu weer kan zijn
ik heb nu ook last van onderhuidse en gewone blaasjes en komt vocht uit en jeukt ook erg en je krijgt velletjes enzo maar bij mij is het een soort allergie. Normaal krijg ik dit met nikkel maar dit x heb ik niks met nikkel of wat dan ook dus heb geen idee waar het nu wegkomt.
Ja dacht zelf ook aan een soort allergie, maar had precies hetzelfde bij mijn eerste Had toen aan de vk gevraagt maar ze wist het ook niet... Vrijdag maar even kijken, want heb geen ringen meer om, en heb alleen goude ringen.
ohhh meiden.. ik heb ook zo'n pijn in mijn handen.. sochtends kan ik ook geen vuist maken.. Tis vocht dat weet ik... maar bij mij is het nog wel wat vroeg om vocht te hebben... hebben jullie tips?
Ik heb precies wat jullie hebben in mijn voeten en enkels. 'Snachts kan ik, als ik naar toilet moet, niet meteen op mijn benen en voeten staan en val ik zowat om in de gang. Die enkels doen dan onwijs veel pijn en ik snap er niets van want op dat moment is er toch al veel vocht verdwenen door het platliggen. Kom vaak sochtends niet goed de trap af omdat het dan zo stijf en pijnlijk is maar naar mate de dag voorbij gaat wordt het beter. Gekke kwaal en ik ben blij als het voorbij is over een paar weken. Die pijn is niet normaal.. Sterkte allemaal, Groetjes, Marijn
Maar ik heb volgens mij geen vocht in mn handen? Ze zijn alleen erg pijnlijk, en er komen blaasjes en velletjes Voeten zoals Marijntje zegt dan denk je dat je gelegen (met kussen) maar helpt geen $#%^&^%* jessica
Kan het zijn dat je je handen nu vaker wast? Ik heb het nl ook en bij mij is het volgens mij omdat er water en zeep onder mijn ringen blijft zitten. Mijn handen doen geen pijn, maar ik heb wel de jeuk, blaasjes en velletjes. Ik laat thuis mijn ringen vaak af, en laat het dan drogen/geef het een beetje rust. Dan smeer ik ze ook lekker in met creme om de velletjes/droge huid tegen te gaan. Misschien heb je hier wat aan!
Pas mijn ringen al een maand of drie al niet meer En was m'n handen niet vaker als normaal. Maar wachten tot vrijdag. In iedergeval bedankt
De blaasjes en de velletjes zijn door de weersomstandigheden, warm, koud,warm, koud... Heb speciale creme gekregen zonder hormonen. Voor mijn pijnlijke gewrichten is vrijwel niets te doen (i know), maar heb een keer ergens gelezen dat polsbandjes ook helpen? jessica
Hij heeft niet gezegt dat het eczeem is? Als die zalf maar helpt want die velletjes die open zijn gaan nu echt pijn doen (branden) jessica
ik hb ook helemaalv ervelde handen en voeten. Het begint met onderhuidse blaasjes. Verder geen last van. Zelf denk ik dat het een bijwerking is van zwanger zijn. Ik heb het eerder gehad, maar toen is de zwangerschap niet goed gegaan, en in die tijd had ik ook last van mijn handen. Ik heb het dus ook onder mijn voeten, de zijkanten. En de bovenkant van mijn voeten is nu vreselijk droog. soort exzeem dus.
Ik heb ook blaasjes en velltjes en het jeukt idd verschrikkelijk. In het boek van Beatrijs Smulders staat dat het een allergische reactie kan zijn op de zwangerschapshormonen! En dat het na de zwangerschap pas weer overgaat! Smeerse!
Ik heb die pijn in gewrichten ook heel erg..schijnt idd vocht te zijn..ik heb het in zowel mijn voeten/tenen als in mijn handen... Wat ik inmiddels weet is : er helpt niks tegen! Ook kan het carpaal tunnel syndroom zijn. De huisarts kán hiervoor injectie in je polsen geven, maar dat hoeft niet te helpen. een polsband voegt niks toe volgens de fysio Het enige wat bij mij helpt is in bad gaan liggen (tijdens vakantie ontdekte ik dit) of een douche nemen. Ik douche dus de afgelopen maanden drie keer per dag..en dan is het vol te houden. Volgens de fysio moet je trouwens je handen laag houden..dus lager dan je hart...wie weet helpt het bij jou? Succes