Dit is echt komisch

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CreaLinda, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    We krijgen me toch een kind met een kop erop! Niet normaal meer.

Net wilde mijn man weer even voelen of hij het kindje kon voelen. Het lag rechts, dus ik zeg, leg jij je hand dan op links, dan komtie misschien wel naar je toe.
    Niet dus.

Dus toen heb ik een potje creme gepakt wat op m'n nachtkastje staat en dat op m'n buik gezet. Dat is natuurlijk koud, dus ik dacht dan zwemtie vast wel naar de warmte toe.

En wat doetie?
    Hij (of zij) geeft gewoon een schop tegen dat potje aan.
    Met andere woorden, donder op met die kou!

We hebben helemaal in een deuk gelegen.

Linda

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Grappig! Dat wordt een eigewijze dadelijk.
    Pas maar op.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ja das leuk hè, moet je ook eens proberenmet de afstandsbediening. Die zie je dan ook heel de tijd heen en weer gaan. Echt leuk, ook om te filmen!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, jij bij mij gaat hij ook altijd wiebelen met die afstandsbediening!

5. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    O, maar zover ben ik nog niet. Ik voelde de schop onder het potje, maar ik geloof niet dat het potje bewogen heeft (ik had het vast).

Maar dat is wel heel grappig.

Linda

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Zoiets had ik ook.
    Me vriend wilde proberen om het hartje te zoeken met de angelsound.
    Dus ik dat apparaat erop gezet en wilde het net aanzetten kreeg ik een schop tegen dat ding zo van oprotten ermee wil niet dat je naar me luistert.

Nou wil ze er toch niks van hebben zodra ik met dat apparaat aan kom , krijg ik niet de kans om het hartje te horen.

7. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hahaha, mooi is dat he die eigenwijze schoppertjes, hier word iedereen die met zn oor aan mijn buik luisterd meteen in het oor geschopt! ook het spelletje met de afstands bediening doen we hier. Zodra ik mn autogordel om doe begint hij ook meteen tegen de gordel aan te trappelen en duwen , met beentjes strekken enzo dat zit niet zo lekker. Ook mijn positiejeans die ik met riem moet dragen anders zakt hij af kan ik niet normaal aan hebben, hij trapt meteen tegen mn riem. Of zelf bepalen op welke zij ik slaap is er niet bij, hij begint meteen te trappen als het even niet zint. Wel geweldig zo veel contact al met de buiten wereld!

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hahaha leuk ja.
    Hier mag ik ook niet zelf bepalen op welke zij ik slaap meestal idd.

9. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    hahaha
    grappig om te lezen.

Voor mij is het alweer even geleden dat ik contact had met mijn beeb...beeb is nu alweer 5....maar een nieuwe beeb is onderweg en ik kan niet wachten om de duwtjes en schopjes weer te voelen...maar ik moet nog even geduld hebben.

Geniet maar lekker van je zwangerschap....voor je het weet is het alweer voorbij.

gr, Manuela

Deel Deze Pagina