Je moet doen wat je zelf het fijnste vind hoor. Wij hadden het kamertje besteld bij 11 weken en afgelopen maandag zijn de meubeltjes geleverd en is het kamertje klaar. Ook hebben we verder alle spulletjes al in huis, vind ik wel een heel fijn idee. Natuurlijk zal ik uiteraard nog wat kleertjes kopen.
Omdat wij heel veel via marktplaats kopen ben ik ook al vroeg begonnen met 'verzamelen' van al mijn babyspullen. Soms kom je gewoon koopjes tegen. Box zo goed als nieuw voor 40 euro, die hadden we al voor ik zwanger was Als mensen, wie dan ook zeggen je bent te vroeg, dan zeg ik dat mag je vinden, maar ik vind van niet!
Als iemand tegen mij zegt je bent te vroeg. Dan zeg ik: en wie ben jij om dat te bepalen. Ja sorry ik ben daar heel hard in. Hou er niet zo van als mensen dat doen.
wij hebben direct toen we de 20 weken echo hebben gehad alles gekocht! (we wilden eerst graag het geslacht weten) we hebben met de Babydump geregeld dat als het in het ergste geval niet goed met de baby zou gaan, we alles weer terug konden doen en ons geld terug konden krijgen. ik kon echt niet wachten met alles te kopen!!!! voordat ik 30 weken zwanger was, hing haar kast al vol met kleren en had ik al 3 speelkleden.. en toen ze eenmaal geboren was, ging ik helemaal los!! hahahahahahha! lekker doen wat jij wilt en je niets aantrekken van anderen! geniet van je zwangerschap en maak je niet druk om wat anderen denken/ zeggen!
Lekker toch dat je al vanalles gekocht hebt. Hoef je dat straks niet meer te doen als je alleen nog maar kunt waggelen Wel jammer dat je nu je gekochte spulletjes niet kunt showen omdat je elke keer commentaar krijgt. Mega irritant lijkt me dat.
Wij krijgen over een ruime week alle babyspullen thuis geleverd. Volgens sommigen inderdaad te vroeg, maar ik wil gewoon lekker op tijd zijn. Als ik langer wacht, krijg ik stress als ik bedenk dat ik nog van alles moet doen. Dat is helemaal niet goed voor de baby Ik krijg ook wel eens te horen; ow, heb je dat al? Ja wat denk jij? dat ik ga wachten tot ik het krijg ofzo? mijn baby heeft dat nodig, dus dan koop ik dat gewoon. En een beetje gespreid dingen kopen, komt ons het beste uit. Daarom maar vroeg begonnen
Ik zie dat je al 26 weken zwanger bent dus dat is echt niet te vroeg hoor! Laat ze lekker kletsen en gewoon doen waar je jezelf goed bij voeld. Vondt het zelf heeerlijk om te shoppen voor de baby dingentjes! Heb de eerste dingentjes voor mn meissie al gekocht voordat ik 20 weken was en alles al roze omdat mijn gevoel zei dat ze een meisje zou zijn, als ze een jongentje was geweest had ik een groot probleem gehad want zou dan al veel te laat zijn met ruilen
Beter iets te vroeg dan te laat zou ik zeggen! Ik dacht mijn ledikant ruim optijd te hebben besteld, was toen 25 weken ofzo. Nou dat ding liet eeuwig op zich wachten dus ik raakte al een beetje in paniek van het hele gebeuren! Mensen bemoeien echt veelste veel, je moet je er niks van aantrekken en alles doen op de manier zoals jij je er goed bij voelt, jij bent immers zwanger. Sowieso kan je beter zulke dingen doen op het moment dat jeje nog goed voelt, je weet nooit hoe een zwangerschap verloopt. Dus geniet er lekker van zou ik zeggen!