Ik maak we wat zorgen om het volgende. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en sinds ongeveer 4 dagen heb ik helemaal geen pijntjes of wat dan ook meer. Ik had een enorm opgezwollen buik, maar pas nu weer gewoon in mijn oude broeken. Hoewel ik eerst pijnlijke borsten en tepels had, voelen ze nu weer gewoon (zeg maar gerust gevoelloos) aan en mijn vermoeidheid is ook grotendeels verdwenen. Van misselijkheid had ik sowieso al geen last. Doordat ik in de achtste week veel oud bloedverlies had, hebben we met precies 8 weken een echo gehad, waarop een mooi kloppend hartje te zien was. Doordat ik me nu eigenlijk weer helemaal 'normaal' voel, ben ik behoorlijk angstig dat er misschien was mis is met de kleine. Of komt het misschien doordat ik wat verder kom in de zwangerschap? Michelle
Hoi Michelle, Zwangerschapssymptomen. De ene zwanger vrouw heeft hier meer last van dan de andere zwangere vrouw. Bij de een worden de symptomen een stuk minder en bij de ander weer meer. Het is geen signaal dat er wat mis zou zijn met jullie kindje. En inderdaad worden de symptomen ook een stuk minder als je verder in de zwangerschap bent. Eigenlijk gaat het dus goed, en bij deze wil ik je nog van harte feliciteren, probeer er van te genieten! Groetjes, Japke
bedankt voor je snelle reactie. Gelukkig dat het vrij normaal is. Toch raar dat je je op den duur overal zorgen over gaat maken.. pfff. Sla mij maar met een hamer op mijn hoofd en maak me over een paar maanden maar weer wakker..hihi