Hele vage cyclus, BFP en nu weer negatief, 2 ovu pieken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door superkipje, 10 nov 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superkipje

4 feb 2024
    61
    37
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik lees al dagen alle artikelen maar kan niet echt iets vergelijkbaars vinden. Kunnen jullie me helpen? :)

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst op dit forum. We zijn al een aantal maanden aan het proberen zwanger te worden (ik denk vanaf februari, en vanaf juli meet ik ook alles).

Mijn cyclus:
    - ik heb altijd een cyclus van 27-30 dagen. Met eens per halfjaar/jaar een uitschieter van 35 of 40 dagen.
    - ik ovuleer altijd rond dag 15/16
    - ik test mijn ovu met de premom strips

Nu een rare maand:
    - ik zit nu op cd30 en had denk ik op cd16 mijn ovu (geen knaller maar heb ik wel vaker, zou ook meer regelmatig kunnen testen)
    - bleef vruchtbare symptomen houden (veel vruchtbaar slijm) vanaf dag 12-21, op cd 21 nogmaals ovutest gedaan en ik kreeg een knaller
    - vanaf toen dacht ik: er is een kans dat mijn menstruatie deze maand een week later komt

Beide piek momenten hebben we geklust!

Vanaf cd 22-27 was ik weg voor werk.
    Mijn klachten:
    - Elke dag ongi kramp, echt stevige ongi kramp naar niet het gevoel dat het ieder moment kon komen. Wel veel witte creme afscheiding.
    - Veel hoofdpijn, vlagen misselijk, geen gevoelige borsten

Nu het gekke:
    - Vrijdag, cd27 kwam ik terug en testte ik om 16:30 heel positief, geen tuurstreep
    - Ik had geen gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kon worden, wel mild hoofdpijn gevoel en opgeblazen gevoel maar geloofde er niks van dat ik zwanger zou kunnen zijn
    - Ik voelde me niet zwanger (ik heb ooit een abortus laten plegen toen ik in een hele toxic relatie zat :( dus weet hoe het voelt)
    - Ik heb wel veel wakker gelegen snachts en veel gedroomd, maar ik sliep in een hotel dus vind dat niet gek.
    - Zaterdag weer getest, clear blue digital, negatief. En nog 2 premom testen ook negatief.

Is dit nu chemical pregnancy? Ik durfde vandaag niet meer te testen. Ik ben elke maand zo emotioneel als het weer niet is gelukt.

Ik wil maandag weer testen. Ik heb nog steeds totaal geen gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Beetje hoge bloeddruk gevoel, halve hoofdpijn, opgeblazen buik maar de ongi krampen die ik had zijn weg. Maar dat heb ik wel vaker. Snap er gewoon niks van!

Vandaag zit ik dus op cd30, ben een dag overtijd. Of ben ik nu nog maar een week na ovu vanwege die 2e piek? En waarom testte ik zo duidelijk positief? :eek:

Wie heeft vergelijkbare dingen meegemaakt?

Hopelijk kunnen jullie me helpen! :oops:

Zie foto’s: 1e was dus om half 5 binnen afleestijd positief roze streep
    2e zaterdag FMU, omowit

Bijgevoegde bestanden:

2. superkipje

4 feb 2024
    61
    37
    18
    Vrouw
    Niemand? :(

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Als op cyclusdag 16 je piek was was je eisprong uiterlijk op cyclusdag 18 en dat betekent dat je gisteren 11 dpo was, geen 14 dpo. Daardoor ben je dus nog niet overtijd en stel dat je je eisprong nog later had, dan ben je dus nog zeker niet overtijd.

Ik vertrouw persoonlijk die easy@home testen niet en zie wel vaker duidelijke streepjes die ineens heel licht worden, dus ik zou niet direct van een biochemische zwangerschap uitgaan maar eerder van een vals positieve test.

Ik zou even afwachten wat er vandaag en morgen gebeurt en als je woensdag nog niet ongesteld bent opnieuw testen.

4. superkipje

4 feb 2024
    61
    37
    18
    Vrouw
    Hoi,

Bedankt, ik was blijkbaar een beetje de tel kwijt. Heel apart. Ik testte vandaag weer positief. Easy@home nauwelijks zichtbaar maar clearblue wel. Ga morgen die digital nogmaals proberen.

Bijgevoegde bestanden:

5. RK22

RK22 Lid

7 jul 2023
    45
    44
    18
    Vrouw
    En heb je nog getest vandaag?

6. superkipje

4 feb 2024
    61
    37
    18
    Vrouw
    Ja, alles positief. Heb action, easy@home en clear blue digital gedaan. Ddus ben super blij! Wacht nu op de bloeduitslag.

Kriebeltje vindt dit leuk.
  7. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Wat leuk gefeliciteerd!

superkipje vindt dit leuk.
  8. superkipje

4 feb 2024
    61