duidt dit op een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jollie78, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Help,

Ik had vrijdagavond een beetje licht bruin slijm bij het afvegen.
    Zaterdag nergens last van en vanmorgen bij het afvegen weer wat meer bruin slijm. En net zat er zelfs een klein stolseltje bij (zo klein als een speldenknop). Nu heb ik ook steeds zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongi moet worden.

Ben dus echt bang dat het mis is gegaan.
    Weet iemand wanneer de hcg dan uit je urine zou moeten zijn en wanneer ik het beste weer een test kan doen?
    De 8e komen ze van moeders voor moeders, maar daar heb ik natuurlijk geen zin in als er een kans is dat het mis is, dus wil ik zelf eigenlijk van te voren nog testen.

En als dit een miskraam is, zou mijn ongi dan nu door moeten zetten?

Of bestaat er misschien nog een kansje dat het goed zit? Hoewel mijn gevoel toch echt zegt van niet.

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Het is heel moeilijk om daar iets over te zeggen want je ziet zoveel verhalen hierop het forum dat vrouwen dit ook hebben gehad en dat het goed is blijven gaan..........

Ik heb dit ook gehad alleen bij mij is het niet goed afgelopen. Ik had op woensdagavond een heel klein stolseltje op m'n wc papiertje, echt heel klein........... op donderdag had ik niks, m'n borsten deden wel minder zeer dus wist gewoon dat het niet goed zat!!! Op Vrijdag kreeg ik krampjes net zoals een ongi kramp en toen begon ik te vloeien met stolsels......

Meid ik hoop dat het gewoon oud bloed is en dat het allemaal goed blijft gaan.

Sterkte

3. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is schrikken he maar ik hoop dat dit innestelingsbloed is want dat kan nog he.Dat je ongi krampen hebt herken ik heel goed, toen ik zwanger bleek en het nog niet wist had ik mega krampen en dacht echt dat er een ongelofelijke ongi zou komen en 11 dagen overtijd toch maar een test gedaan.Succes en hoop dat het grote (nu nog kleine) wonder blijft plakken!

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naad24, vind het erg voor je en ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn en het goed zal gaan!

5. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hallo,

Het is inderdaad moeilijk om te zegggen!! Ik heb de eerste week dat ik eigenlijk al zwanger was , gewoon bloedverlies gehad (en ook met stolsels). Dus ik had niet door dat ik zwanger was. Maar omdat ik al in de mm zat zagen ze op een echo aan de einde van die week dat ik zwanger was. En toen bleek ik 5 weken zwanger te zijn. Daarna heb ik nog heel vaak bloedverlies gehad. Maar ik heb ook begin 2008 een miskraam gehad en toen verloor ik ook bloed met stolsels en toen ging het niet goed!. Dus als ik jou was zou ik het in de gaten houden, en dan morgen toch effe testen. Toen ik de stolsels verloor bij mijn miskraam testen ik de volgende dag negatief. Ik hoop van harte dat alles goed gaat meid, succes!!

gr vinkje

6. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hoi,

Na mijn berichtje van vanmiddag is er eigenlijk niets meer gebeurd. Geen "bloedverlies" meer en het zeurende gevoel in mijn buik is ook een stuk minder geworden.

Help, waar ben ik aan toe????
    Ik wacht morgen nog even af en bel dan dinsdag de verloskundige toch maar even.
    Heb vanmiddag ook met mijn moeder gesproken. Zij heeft vroeger veel miskramen gehad en daar kon ik goed mee praten. Zij gaf aan dat als het echt een miskraam is, ik over 1 Ă  2 dagen toch echt ongi moet worden. Dus daar wacht ik nu maar op.

7. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey Jollie,
    Veel sterkte gewenst met afwachten:(
    Ik had vorige maand een miskraam bij 4w5d(begon het bloedverlies) en ben het vruchtje vermoedelijk echt verloren bij 5w0d
    Ik wist eigenlijk een dag voor de miskraam al dat het helemaal niet goed zat omdat mn test veel lichter was, toen heb ik nog een test gehaad bij kv die 2v5 en die de volgende ochtend gedaan.
    Daar was echt bijna geen streepje meer op te ontdekken.
    Een posi test zou mij dus hoop geven maar weet niet of dit in alle gevallen zo is.
    Hoop dat het gewoon een beetje innestelingsbloed was!

Liefs mij

8. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Gisteravond ook flink wat helder rood bloed verloren, maar daarna weer niets....
    Heb zojuist de vk gebeld, maar die zei precies wat ik verwachtte....gewoon afwachten. Als de "menstruatie" niet doorzet, moet ik volgende week nog eens bellen, dan maken ze een afspraak om in de 6e/ 7e week een echo te maken. Volgens haar zou het ook innestellingsbloed kunnen zijn, maar t is wel erg veel. Een test doen heeft volgens haar ook weinig zin omdat er nog steeds hcg in je lichaam kan zitten....even geduld dus nog.

Ik ga wel m'n banner weghalen...

9. jonibra

jonibra Niet meer actief

:(
    Sterkte!!!
    Ik ga heel hard duimen dat het toch goed zit.

Liefs mij

10. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Lieve meid,

Ik ga heel eerlijk tegen je zijn maar ik ben geen vk of wat dan ook ik zal je mijn ervaring vertellen.

Ik teste nog heel lang positief het schijnd volgens de vk dat je positief blijft testen totdat het vruchtje eruit is. dan neemt langzaam het hcg af en worden de testen lichter.

Bij mij begon het met een stolsel donkerbruin en daarna nog een donker rood. Het zette niet door heb de dokter gebeld en alles uitgelegd ze zei meteen naar de gyn bellen morgen want het lijkt er echt op dat het mis is gegaan helderbloed in de zwangerschap (is niet goed) of een ietsiepietsie kan bij een innesteling voorkomen.

Ik heb nog weken doorgelopen omdat het leek dat het vruchtje gegroeid was niet was minder waar voor een twee week geleden het was 3 dagen ingeslinkt en dus niet gegroeid, het kwam niet vanzelf opgang dus heb ik tabletten gekregen om het op te wekken.

Ik wil er mee zeggen wacht niet te lang bel de vk meteen op (als het niet goed is) moet het er zo snel moglijk uit i.v.m mogelijke infecties. Het zou heel goed een innesteling kunnen zijn maar dan moet je het ook zo snel mogelijk weten want die onzekerheid is slopen en al zeker voor een zwangere vrouw.

Bij mij waren de stolsels niet goed maar nogmaals ben geen dokter maar vind wel dat je zo snel mogelijk naar de ha of de gyn moet.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

sterkte meis en ik hoop dat je je druk hebt gemaakt om niks en dat er gewoon een klein beebje in groeit

12. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Mamamanuela en Wilma26, dank je wel voor jullie berichtjes en ik vind het inderdaad het fijnste als men eerlijk tegen me is.
    Zoals je kunt zien had ik de vk gebeld, maar ik moet toch even afwachten. Ze zei dat een echo nu nog geen zin heeft omdat ze waarschijnlijk toch niets kunnen zien en al helemaal geen hartje. Daarom kan ik pas met 6 of 7 weken een echo laten maken....dus ik moet gewoon even afwachten. Maar als het nu niet doorzet, bel ik maandag gelijk weer (of misschien nog wel vrijdag).

Bah, die onzekerheid is vreselijk, maar ik heb er echt geen goed gevoel over.

Maar nog maals dank je wel voor jullie berichtjes, het doet goed dat er mensen met je mee denken en meeleven.

13. ProudMom28

Lieve meid,

Ontzettend veel sterkte! Wat een rotonzekerheid zeg, ik zal echt eens proberen te bellen ze kunnen echt wel zien hoor of het vruchtje er nog is of niet en hoe het er allemaal uit ziet, hier zijn ze daar wel heel vriendelijk in, ze denken echt aan de mensen die dit meemaken.

Wacht niet te lang he.

Veel sterkte!

Liefs Wilma

14. Tamara31

Tamara31 Lid

26 jan 2010
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Jollie,

Wil toch ook aangeven dat het wel goed kan gaan....
    Ik had namelijk hetzelfde, bruin bloedverlies en 1 dag helder rood. Ik schrok me rot. Dit bloedverlies heeft uiteindelijk 5 dagen aangehouden. In de tussen tijd de gynaecoloog gebeld. Daar kon ik gisteren terecht. En wat bleek: een kloppend hartje op de echo!!!! Alles zag er keurig uit. Was zo blij. Had dit ook niet verwacht na al het bloedverlies!!!
    Dus het kan ook positief aflopen...
    Ik duim voor je.

Groetjes,
    Tamara

15. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    @Tamara, wat geweldig dat het toch goed gegaan is en dat je een kloppend hartje hebt kunnen zien, onvoorstelbaar zeg. Hoever was je toen?

Gisteren is het bij mij toch wel echt begonnen met bloeden. Ik verlies wel alleen bloed als ik naar de wc ga. Mijn maandverband wordt alleen maar een beetje vuil.

Volgens de verloskundige moet ik gewoon afwachten. Maar hoe kom je bij de gyneacoloog terecht? Ik ben daar eerder niet geweest. Moet dat dan via de huisarts, of moet de verloskundige je doorverwijzen?

Ik ben nu heel erg verdrietig en zou graag zeker weten hoe het zit, maar ik ben bang dat ik gewoon geduld moet hebben. Ik heb er niet veel vertrouwen meer in hoor.

16. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ha,

Ik wilde nog even zeggen dat ik zojuist de huisarts gebeld heb. Ik wil toch graag zekerheid. Maar voor een verwijzing naar een gyneacoloog moet ik toch eerst langskomen. Dus morgenmiddag mag ik naar de huisarts.

Ben benieuwd.

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Sterkte! Die onzekerheid is zo slopend, ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

18. ProudMom28

Heel veel sterkte lieve meid, goed van je hoor dat je de ha hebt gebeld ik vind gewoon dat je zo snel mogelijk gezien moet worden en ze moeten kijken hoe het er uit ziet je kon ook verder zijn dan jezelf mischien dacht de kans op onstekingen wordt iets groter als je ongezien blijft en het is een heleboel onzekerheid goed gedaan meid!

Heel veel sterkte voor morgen.

19. Kimmie27

Kimmie27 Lid

24 jul 2008
    79
    0
    0
    Ik lees je verhaal vandaag voor het eerst.
    Heel veel sterkte morgen bij de huisarts en de komende dag/nacht.

Ik had gisteren ineens bloedverlies, beetje roze bij het afvegen, en ook buikpijn, maar dat heb ik al vanaf het begin. Ook heb ik een week of 2 geleden een beetje bloedverlies gehad. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen bloedverlies gehad, dus ook ik maak me behoorlijk zorgen. Ik dacht gisteren echt dat het gedaan was. En ja de test zegt nog steeds ''zwanger' maar dat kunnen natuurlijk nog de hormonen zijn die in mijn lichaam zitten. Ik heb bij deze zwangerschap ook totaal geen last van mijn borsten, vind ik ook zo raar.
    Ik vertrouw het ook niet, maar ja ik wacht het maar af.
    De verloskundige heb ik nog niet ingelicht, ik durf nu ook niet, eerst maar even een paar dagen afwachten....

We gaan duimen!!

20. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    O, Kimmie, wat spannend. Ik snap wel dat je het wilt afwachten, dat wilde ik eerst ook, maar ik wordt nu toch wel erg onzeker. Zeker omdat steeds meer mensen zeggen dat er toch een kans bestaat dat het nog wel goed zit.

Dus vandaar. Ik wens jou ook heel veel sterkte en anders ook gewoon bellen.

Deel Deze Pagina