Ik heb enorm last van een bittere smaak achter in mijn keel. Ik heb het de hele dag door. Ook als ik een kauwgum neem. het gaat niet over. heeft hier iemand meer last van??
Ik heb geen idee, maar ik zei toevallig vanmiddag tegen mn man dat ik de hele tijd zo'n bittere smaak in m'n mond heb. Van mij mag het wel een zwangerschapskwaaltje zijn
Ja ik heb het ook. Vies he :x Had er bij de vorige zwangerschap ook last van en nooit iets tegen gevonden wat echt werkt. Althans niet langer dan een paar seconden. Komt door de hormonen.
Ik heb het ook gehad bij mijn jongste. Het leek bij mij een beetje als een metaal smaak..erg vies. Ik kauwde de hele dag op kauwgum.. ik wist er ook niets tegen te doen. Het is bij mij op een gegeven moment wel weggegaan.
Het komt mij wel bekend voor, maar dat was een keer een aantal dagen voor mijn NOD. Uiteindelijk werd ik toch ongesteld. Maar door die vieze smaak en nog een aantal andere kwalen denk ik dat het toch een hele vroege mk is geweest misschien. Was zo'n typische smerige smaak! Ik ken het dus wel.