vandaag ei weg streep bij ovu test ? HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma29, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hoi allemaal
    Even een vraagje ik ben voor het eerst bezig met ovu-testen.
    Ik heb een cyclus van 25 dagen en was 3 juni ongi.
    Volgens berekening hier 13 juni meest vruchtbare dag en vandaag ei dag.
    Gister een posi ovu test en vandaag op mijn ei dag geen streep meer te bekennen ... Betekend dit dat ik dan toch gister mijn ei heb gehad.
    Ik test elke dag netjes op dezelfde tijd en hou de regels aan...
    Nou heb ik gelezen dat je het beste op je meest vruchbare dag kunt klussen voor de ei sprong zelf....
    ben het nu echt ff kwijt wie kan helpen ?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    De ovu-testen geven aan wanneer je je LH-piek hebt. Dit hormoon brengt j eiprong op gang (correct me if I'm wrong). Zo'n 24-48 uur na je LH-piek krijg je je ei. Je test dus positief op het moment dat je vruchtbaar bent, zeg maar. Hoe lang de LH-piek duurt kan wisselen, dus hij kan tijdens je sprong ook nog positief zijn. Maar aan jouw verhaal te lezen heb je 'm gisteren of vandaag gehad. Nou maar duimen... succes!

groetjes,
    Miepie

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Je ei komt niet altijd volgens de berekening van hier hoor , hij kan ook wat later of eerder komen .
    Tja en als je gisteren een posi ovu test hebt gehad is je ei naar mijn idee gisteren geweest .
    Heb je wel geklust ?

Succes L.sybje

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja of....( ik verzin ook maar wat hoor...ben zelf ook maar net begonnen met testen)
    Je heb dat hormoon om de eisprong te laten plaats vinden. Het stijgt in een dag heel hoog, 20/48 uur daarna komt je eisprong, dus....misschien is at hormoon bij jou gewoon heel snel uit je lijf...
    Wat dus betekend dat je wel vandaag je eisprong hebt....
    ofzoiets :(

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

Ennuh succes met klussen dan nu he!

groetjes Debby

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    We hebben vrijdag zaterdag zondag en dinsdag geklust als mijn ei woensdag was zou het goed moeten zijn We waren gister ff echt klaar met klussen !
    Nou dan zou het zeker goed gegaan moeten zijn toch ?
    PFFFFFF wat een toestand zeg ...
    Wat ik er van begrijp is dat je het beste kunt klussen op je vruchtbare dag en dat je wel erg mazzel moet hebben om binnen je eisprong goed te zitten met klussen dus beter op je vruchtbare dag ! Heb ik hier ergens gelezen...
    Dan zou het volgensmij alleen maar beter zijn als ei gister was want we hebben dinsdag nog geklust.
    Snapt iemand mij nog pfff

Nou wat ik dus wil vragen is kun je het beste de dag voor je ei klussen en klopt het dat je maar 1 dag een posi ovu test hebt...?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Het is volgens mij zo dat als je voor je ei klust liggen de zaadjes op het ei te wachten en als je ei er is vinden de zaadjes het eitje wel , ik weet alleen niet hoelang dat ei er blijft ......

Ik hoop dat ik het allemaal een beetje goed zeg zo ;)

L.sybje

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    je ei komt meestal 12-36 uur na de piek van je ovu test.

Bij mij voel ik em meestal 's avonds laat na de positest van 's ochtends of de volgende dag.

Als je gisteren een positieve test had en vandaag niet meer.....zou ik vandaag toch nog even van bil gaan.. Je eitje blijft ongeveer 24 uur leven.

Liefs, Paula

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ok thanks maar we zijn pas weer om 10 uur samen thuis pff wat een gymastiekken ha ha ha
    en ik voel wel veel hoor maar dat is een dag of 4 steken dus dat zegt niks.
    Nou ik ben wel blij dat ik mij ei heb gevonden en dat hij/zij er is als ik het al dacht dus dat ik goed niews ! en we klussen gewoon om de dag moeten we eigenlijk altijd wel goed zitten hihi
    wel een toestand hoor....

9. Lindaa1988

Lindaa1988 Niet meer actief

hoe merken jullie dat jullie het ei gehad hebben?

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik merk er helemaal niks van als ik temp kan ik het aan mijn temp zien ........

L.sybje

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb erg veel buikpijn een dag of vier en veel steken in mijn onderbuik. Tevens moet ik nogal eens naar de toilet voor een grote boodschap (sorry) Maar het exacte monent kan ik niet zeggen hoor... maar weet nu dmv testen dat ik dus in de goede richting al zat te denken !

12. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hey Emma, Ik heb je topic gevonden!
    Als ik het nut van Ovutesten een ebetje snap dan had je gister je piek en vandaag dus je ei..
    Als je gister geklust hebt dan moet het goed zijn...Maarja vanadag nog even zal ook geen kwaad kunnen.. hihi
    Wat een gedoe he? :)

kan ik uit je onderschrift nu begrijpen dat je een jaar bezig bent?
    xxx

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    helaas niet gister maar wel dinsdag nog ! we konden gewoon niet meer ha ha gaan vanaaf nog ff aan de slag ook konijnen hihi
    En ja ik ben 20 maanden geleden gestopt met de prikpil we wisten dat het iets langer ging duren gemiddeld 9/12 maanden maar zitten nu al op 20 ! daarom ook de test om te kijken of we wel goed zaten en of ik er wel 1 heb.... na de vakantie gaan we naar een gyn kijken of er misschien iets anders aan de hand is ! en tot die tijd gewoon met lol hoor lijkt me toch de beste manier !
    Hoe lang ben jij eignelijk aan het klussen ?
    had je nog wat aan de info hier ? ik gelukkig wel xxx

14. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ja ik had zeker wat aan de info hier! helemaal super. ik heb ook nog een ander topic geopend om meningen te vragen.

Ik ben al jaaaaaren aan het klussen :D haha nee maar pas serieus een paar maandjes (4 ofzo) maar echt serieus pas deze maand. Was alleen bang dat ik geen ei zou krijgen...

En de lol erin houden is inderdaad het beste.

Hoezo wist je dat het langer ging duren? Door de prikpil?
    xxx

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    door de prikpil duurt het langer voordat je cyclus weer goed op gang is dan normaal.
    Ik ben gelukkig nu al 12x ong geweest en ook snel regelmatig dus het zou allemaal goed moeten zijn. Daarom nu toch maar eens een onderzoekje ingesteld of ik wel een ei heb maar ik heb hier gelezen dat als je ongi bent je een ei hebt !
    Eigenlijk wil ik al naar gyn en ik mocht een half jaar geleden al maar mijn menneke wil het zo natuurlijk mogelijk houden en ik wilde dat ook maar sinds een maandje of 2 ben ik niet meer te houden en wilde dus al iets doen zodat als we daar zijn ik kan zeggen ik heb al e.e.a. geprobeerd !
    Tja wachten duurt lang voor iedereen of je nu een maand of een jaar bezig bent elke maand dat het niet is is het voor iedereen even erg !
    ik had nog ff antwoord gegeven op je topic maar dat wist je al van mij volgensmij hihi ach is wel zo netjes
    en dus toch konijnen voor jullie vanavond hihi

16. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hihihi jaaa heb mijn vent al een mailtje gestuurd hahaha

Ik ga ook voor jou duimen hoor :D
    xxx

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Voor mijn eerste miskraam merkte ik er nooit wat van.

Nu voel ik een heftige pijn links of rechts in mijn buik voor een paar uur lang. Ik moet dan bijvoorbeeld ook niet over een kuil heen fietsen want dat doet mega pijn...

Zo voel ik het dus :)

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    HaHa Justin wat zet je daar in ha ha

He schat ik heb een (gebakken ) ei voor je kom snel naar huis dan gaan we konijnen hihihi
    zie het al helemaal voor me ha ha die van mij heb geen e-mail op zijn werk en daar bel ik maar niet voor hihi

19. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    hahahaha geweldig. Ik ga hier de boel afsluiten en dan naar huis.. Werk zit er weer op :D

Deel Deze Pagina