Hallo, Hebben jullie ook wel eens gehad dat je niet wist wanneer je het beste kon gaan testen? Op dit moment vraag ik me dat sterk af aangezien ik me nu al een paar dagen misselijk voel als ik op sta, en in plaats van minder lijkt het meer te worden. 2 dagen geleden voelde ik ook een steek in mijn buik en daarna niks meer. Zou dit nog ontpillen zijn, ik zit namenlijk pas in de 1ste ronde, of zou er nu al een wonder zijn gebeurd. OP dit moment ben ik aan het twijfelen over wanneer ik het beste kan testen. Vandaag is het 4 weken geleden dat ik ongi ben geworden, mijn cyclus van voor de pil was 5 weken en mijn eerste ongi na de pil 6 weken. Kan iemand me helpen, nu al na 4 weken testen of toch later? Zelf ben ik aan het twijfelen, en mijn mannetje met mij Groetjes, Krissa
ik zou wachten tot ongeveer een week na je NOD. Als de test dan negatief is weer een week wachten. Het is altijd moeilijk om in te schatten als je net met de pil bent gestopt. Succes en hopen dat het raak is!
Hoi, Ik zou het nog even afwachten als ik jou was. Ik had namenlijk ook de eerste ronde last van dat soort "grappen" maarja je weet het nooit he. Je lichaam kan je alleen erg goed in de maling nemen. Maar ik had altijd een normale cycles en dat ik toen stopte met de pil was mijn eerste cycles 36 dagen. Sommige meiden doen er veel langer over dus ik denk dat je zo wie zo al blij moet zijn als je ongi wordt. Begrijp me niet verkeerd en ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar als je rekeinging houd met het ergste (dus ongi worden) des te blijer ben je als het wel raak is! In iedere geval veel succes en sterkte! Liefs Butterfly1
Hoi, Bedankt voor jullie reacties. De vorige keer had ik ook las van zaken waar ik voordat ik de pil niet gebruikte geen las van had. Zoals zeer gevoelige borsten en steken in mijn buik dus ontpillen is zeker een optie. Mijn man en ik hebben dan ook besloten om te wachten tot mijn normale cyclus van voor de pil voorbij is en te zien hoe het verder dan gaat. Mocht het allemaal ontpillen zijn dan hoop ik dat ik er gauw vanaf ben en ik ga me wel denken of ik ooit nog aan de pil begin want met de dag misselijker wakker worden is niet zo een pretje. Wanneer ik meer weet laat ik jullie wat horen. Bedankt en groetjes, Krissa