Hele vroege eisprong? Cd6?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door clarajilla, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mijn temperatuur is vanaf cd6 aan het stijgen. Zit een duidelijke stijging in van 0,31.

Heb zo vroeg nog geen ovulatie testen gedaan want verwachtte mijn ei pas op cd 18.

Kan het zijn dat mijn ei al gesprongen is zo vroeg? We hebben alleen op cd6 seks gehad, dat zou wel op tijd zijn geweest alleen weet ik niet of de kwaliteit zo goed zal zijn na 8 dagen

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Er zijn zelfs vrouwen die tijdens hun menstruatie zwanger raken. Dus niets is onmogelijk.

Kan je je temperatuurkaartje hier plaatsen zodat we mee kunnen kijken?

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb mijn temperatuur kaartje in mijn handtekening staan of zie je hem daar niet?

Zal hem voor de zekerheid hier in me bericht zetten

Bijgevoegde bestanden:

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja ik zag het net pas toen ik terug ging naar je post.
    Je temperatuur is gezakt. Zou voor de zekerheid weer ovulatietesten gaan gebruiken.
    Waarom is 1 bolletje open? Heb je op een andere tijd getemperatuurd?
    Heb je de dagen dat je temperatuur hoog is trouwens de avond ervoor misschien iets gedronken? Ik heb zelf namelijk gemerkt dat de volgende ochtend mijn temperatuur dan flink omhoog gaat.

Als ik naar je kaartje van vorige maand kijk dan zou ik mij overigens meer zorgen maken om de korte luteale fase. Je wordt na eisprong vrij snel ongesteld. Je eitje kan dan minder goed de kans krijgen om in te nestelen.
    Is je luteale fase altijd zo kort?
    Dan zou je namelijk gebruik van utrogestan kunnen overwegen.

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik ben al bezig met ovulatie testen. Wilde eerst pas op cd 13 beginnen maar ben toch 2 dagen geleden voor de zekerheid al begonnen.

Dat ene bolletje is open omdat ik 3 kwartier later heb getemperatuurt. Mijn wekker ging niet af..
    En de dagen voor mijn hoge temperatuur niks bijzonders gedaan, niet korter geslapen Enzo.

Mijn lf is nooit zo kort, maar ff heeft in dat kaartje geen gelijk. Ff is ook niet zeker van mijn ei. Maar als ik kijk naar mijn positieve ovulatie test toen klopt mijn lf wel, 13 dagen dan. Alle andere maanden schommelde mijn lf tussen 12 en 15 dagen aan de hand van ovulatie testen.
    Dus lf heeft mijn ei verkeerd gezet maar maakt niet uit wat ik verander hij zet hem niet op de goede dag

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ok. Dan is je lf geen probleem.

Deel Deze Pagina