Hoi Dames, Ik ben nieuw op dit forum, vandaag dacht ik laat ik maar een paar lotgenoten om advies vragen Inmiddels zijn wij al 1 jaar aan het proberen. Altijd een heel regelmatige cyclus gehad, ik houd het bij met een app en ben altijd stipt ongesteld wanneer de app het aangeeft. Ik houd mijn eisprong niet bij dus we proberen het gewoon rond de vruchtbare dagen. Nu ben ik 3 dagen over tijd en getest op NOD en net weer, beiden testen negatief. Wat een teleurstelling ... Ik heb last van buikkrampen en veel helder/witte afscheiding. Verder een beetje een misselijk gevoel maar weet niet of t komt door de spanning.. hebben jullie ervaring met zulke situaties en bleken jullie toch zwanger? na hoe lang testten jullie positief? en hadden jullie ook buikkrampen? kan dit een teken zijn of is dit toch een teken dat ik ongi moet worden...?
Als je al een jaar bezig bent en alleen seks hebt op de momenten dat de app het aan geeft zou ik toch eens ovulatie testen gaan overwegen om je eisprong op te sporen
Ja groot gelijk! Heb de testen al in huis gehaald en was van plan het vanaf volgende ronde te gaan gebruiken. Vond het nooit zo nodig omdat we toch al best actief zijn en het om de dag/2dagen wel proberen. ach.. even afwachten nu maar..
Buikkrampen ja, witte vloed nee. Ik was ook altijd super regelmatig en toch 1x een week overtijd geweest... kan gebeuren. Als je test negatief is vrees ik dat je cyclus deze keer langer is.
ah oke bedankt voor je reactie. dat dacht ik ook al, maar ieder moment denk ik toch; nu gaat het komen en komt het maar niet.. toch nog even afwachten dan helaas ..
Kan ook zijn dat je eisprong een keer later was. Dat kan altijd een keer zonder reden. En dan wordt je dus ook later ongesteld.
ah dat wist ik niet, omdat ik altijd heel regelmatig ben heb ik hier nooit bij stil gestaan. bedankt voor je reactie
en je kan ook wel eens zomaar een cyclus overslaan. Waardoor je eisprong pas komt wanneer je hem een volgende ronde zou verwachten.
Ik had dat afgelopen cyclus. een week overtijd en toen ik afgeleid was en er niet meer aan dacht ineens knalongesteld. Ben verder zo goed als nooit laat.. nu een keertje wel. Haha.
Balen! Ik ben nu inmiddels 6 dagen na NOD en begin wat licht bloedverlies te krijgen. Heb het nooit eerder op deze manier gehad. Maar misschien komt het dan toch omdat ik er teveel mee bezig ben in mijn hoofd.