Gister alleen die aparte slijm klodder verloren (en bekeken) en bij het afvegen wat helderrood (sorry) Vandaag zeer pijnlijke bovenbenen, hele dag al hoofdpijn en een enorme menstruatie, zo erg heb ik het werkelijk nog nooit gehad, met lang staan voelt het ook als of m'n hele 'binnenkant' uit m'n ***** komt.. 😢
Ik denk dat ik evenver als jou was.. mijn miskraam begon ook met licht bloedverlies, dag erna een normale menstruatie, dag daarna enorme golven met bloed echt enorm veel en die dag daarna alleen nog donkerrood bruin dus heb maar 2 hele dagen flink gevloeid.
Mss een 'domme' vraag maar ik ben afgelopen woensdag met het vliegtuig naar Zweden geweest, en door de bodyscan op Schiphol gegaan... Kan dit invloed hebben gehad dat het nu fout is gegaan?? Woensdag had ik mijn eerste posi test, do en vrijdag gaf deze ook nog positief, en maandag omowit en ben ik. Savonds gaan bloeden...
Oke thnx! M'n vriend had d'r iets van gelezen ... Dus die zat alweer dat ie nooit geen vliegen mocht t daaraan liggen