vreemd bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Riejantjuuh, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    hallo

ik ben vandaag 5+1 weekjes zwanger en heb gister oud bloed verloren.. gyn gebelt en hoefde me niet druk te maken kwam waarschijnlijk van het stofzuigen..
    gister avond was het (oud) bloeden over..
    vanmorgen zat ik lekker te ontbijten bij de ikea en toen voelde ik een beetje zeurde pijn dus ik naar de wc.. half maandverbandje vol met helderrood bloed.. (voor de zekerheid onder gedaan)
    ik schrok natuurlijk heel erg.. de gyn had gezegt als het door zet zal het wel mis zijn maar na die bloeding van vanmorgen alleen nog een klein beetje bruinverlies gehad en het is nu weer gestopt..

ik word hier zo onzeker van.. wie heeft hier ervaring mee??

Liefs Riejantjuuh

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb geen ervaring met een "spontane" miskraam.
    Oud bloed hoeft inderdaad niks verontrustend te zijn,helder rood bloed hoeft ook nog niet als het gewoon gestopt is.
    Ik zou het even in de gaten houden en als het blijft bloeden en krijgt er kramp bij dan is het helaas geen goed teken.
    Ik duim voor je meid,vervelend die onzekerheid!!

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik zou het ook niet weten lieverd, het kan ook gewoon een vaatje zijn van je baarmoedermond die gesprongen is. Want ze zeggen dat de vaatjes in/ronddom je baarmoedermond meer doorbloed zijn tijdens je zwangerschap.
    Ik zou er niet gelijk vanuit gaan dat het miskraam is, want je weet maar nooit ;) succes en ik hoop dat het nog allemaal goed zit :)

Dikke knuffel.

4. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ben gister bij de verloskundige geweest..
    baarmoederslijmvlies was goed en leek op een zwangerschap en zat wel een hematoom die het bloeden kan verklaren.
    het vreemde was alleen dat de verloskundige geen vruchtzakje kon vinden en dit had wel zichtbaar moeten zijn volgens hem.
    hij was nie erg duidelijk in wat ik kan verwachten moet donderdag weer komen om te kijken
    maar moet ik er nou wat uit gaan dat het vruchtje eruit gegaan is met het bloeden van de hematoom of was het gewoon nog te klein om te zien met 5 +3 weken..

pfff onzeker!!

5. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Misschien ben je een paar dagen korter zwanger? Was de echo wel inwendig?

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    5 weken is inderdaad héél kort om al iets te zien, denk ik..
    nog even afwachten !
    Had je krampen bij dat bloedverlies?
    Bij mijn spontane miskraam had ik helder bloed, buikkrampen en pijn in onderrug.

Wel goed dat je voorlopig geen bloed meer verloren ben. Het kan best hoor, wat helder verlies... maar dan liefst zonder krampen!
    Succes !!

7. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    nou ik ben zwanger geworden met Gonal-f en Ovitrelle dus ik weet in een marge van een paar uur wanneer mijn eisprong moet zijn geweest.. het enige wat dan nog mogelijk is en ik nu gelezen heb is dat mijn innesteling later is geweest of er langer over gedaan heeft en dat de het vruchtje dan pas gaat groeien.. dat zou de enige mogelijkheid zijn dat de zwangerschap minder ver is..
    maar ja het is alles bij elkaar wat me zo onzeker maakt..
    bloedverlies en dan ook nog niks zichtbaar.. tjaa iets wat opligte op de echo die indd inwendig was wat de verloskundige zag als een hematoom en niet als vruchtzak..
    dat hematoom verklaard het bloedverlies maar ja waar is die vruchtzak dan?

8. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ik heb indd geen krampen gehad.. nog steeds verlies is wat oud kloterig bloed.. het is nog niet weer helder geweest..
    het is eigenlijk alleen smorgens tegen de middag is het praktisch niks meer..
    ik vind het zo moeilijk om hoop te houden

9. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik wil je even zeggen dat bij mijn 6 weken echo alleen een zwangerschapsring te zien was.... terwijl bij sommige al duidelijk hartactiviteit is.... ik denk dat je idd nog in een te vroeg stadium zit om te zeggen of beebje er nog wel of niet zit....

10. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je absoluut niet bang maken maar je wel op je hart drukken het goed in de gaten te houden en zonodig weer langsgaan als je het niet vertrouwd.. Ik had ook van de week eerst bruinverlies toen helderrood bloedverlies ik dacht 10 weken te zijn maar tijdens de echo 5.6 ookal vruchtzakje met vruchtje te zien, geen krampen gehad bleef wel helder bloed verliezen wat dan weer stopte en weer kwam, gister weer geweest, vruchtje is niet gegroeid nu net pillen ingebracht wat een miskraam op moet wekken..

Deel Deze Pagina