Hele week al rillerig en gloeiend, zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carosuus, 1 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carosuus

Carosuus Lid

29 sep 2008
    18
    0
    0
    Hallo Dames,
    Ik ben de hele afgelopen week al rillerig en gloeiend (vooral 's avonds). M'n temperatuur is hoger maar niet zo hoog dat het door ziekte kan komen. Verder voel ik me prima.
    Iemand een idee of dit door een aankomende zwangerschap kan komen of zie ik spoken omdat ik het te graag wil ;)

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik kan je alleen vertellen dat ik dit niet had. Ik had een week voordat ik ongesteld moest worden al een zeur gevoel in mijn onderbuik, mijn borsten deden erg zeer moest snachts met een bh slapen, en van sommige geuren werd ik niet goed. Heb dan ook drie dagen voor mijn od een test gedaan.

Ik denk dat je of gewoon even een test moet halen, en misschien heb je een griepje te pakken?

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had dit wel...maar weet niet af ik het ook al zo vroeg had...maar misschien viel het me pas op nadat ik getest had...maar het zou echt kunnen!
    Ik heb het heel de zwangerschap lang gehad!

4. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het beide keren ook...succes met testen!

5. Carosuus

Carosuus Lid

29 sep 2008
    18
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik zal maar nog een paar dagen 'rustig' afwachten of het gaat doorbreken of dat ik kan testen :)

6. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    mwah 3 dagen voor je nod zou je een testje kunnen wagen hoor,...raad je wel een hele gevoelige aan of kruidvat twee voor 5 euro

Deel Deze Pagina