twee weken menstruatiepijn na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door clairette, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clairette

clairette Lid

31 jul 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    Hallo Allemaal,

ik kom hier voor het eerst..
    Ben nu met de eerste ronde bezig om zwanger te worden via zelfinsiminatie...heel spannend. heb al een hele tijd een kinderwens.
    Na de ovulatietest die positief resultaat gaf ben ik 2 keer geinsimineerd. Ik voelde na de eerste insiminatie mijn eisprong de volgende morgen heftig. Nu heb ik na mijn eisprong al 2 weken last van menstruatie pijn.....kent iemand dit? Is het heel negatief?

alvast bedankt :)
    gr clairette

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    het kan twee kanten op...
    sommige hebben dat altijd na hun ei tot hun nod, en bij anderen betekent het goed nieuws... wanneer ga je testen?? dat kan 2 weken na je ei...
    ik hoop het voor je!
    ik zal voor je duimen!

succes!

3. clairette

clairette Lid

31 jul 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    hi,

bedankt voor je snelle reactie. Ja ik ben inderdaad bang dat ik nod moet worden maar ik krijg het niet goed uit mijn hoofd. Ik moet rond de 5e nod worden dus dat is opzich snel maar voor mij niet snel genoeg.

groetjes clairette

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm das woensdag pas... tja, als je het kan volhouden is wachten toch het beste... anders kan je vanaf maandag wel een testje proberen, twee dagen voor nod hebben veel meiden al wel een posi test (waaronder ikzelf, 2 jaar terug...)
    succes met wachten en laat je nog even weten wat de uitslag is woensdag?? ben erg benieuwd namelijk...

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb dat ook altijd na mijn eisprong en word helaas toch elke ronde weer ongi. Het kan 2 kanten op want sommige dames hebben dat ook als ze zwanger zijn.
    Spannend, succes!

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend! Ik hoop voor je dat het raak is, maar het kan inderdaad beide kanten op. Succes met wachten!

Deel Deze Pagina