Dat verbaaste ons ook, zij was 1 van onze favorite. Vind de mary poppins in het rood maar niks geen mooie mary poppins bedoel ik er mee te zeggen. De grijze/zilver mary poppins vind ik het beste/leukste
Ja hier ook vaste kijker van 'Op zoek naar........' Simone had er echt niet uitgemoeten. Ik vind Willemijn leuk, maar ze is een alt en die mary poppins rol is echt te hoog gegrepen voor haar. Willem moet dat ook weten en had dus haar weg moeten sturen. Had eerlijk gezegd Willemijn en Carmen in de sing-off verwacht. Sofie en Simone zijn mijn favoriet. Alleen nu dus nog Sofie, aangezien Simone er niet meer inzit.
Ik denk dat Sophie, Noortje en Rosalie in de finale komen. Waarvan ik Noortje en Rosalie het leukst vind.
eh......heb het topic nog niet helemaal doorgelezen, maar: wie is toch degene die zo vals zingt! (ja, ik meen t serieus) waarbij Willem niet verder kwam met commentaar dan: 'je had het moeilijk, en je hebt eht jezelf moeilijk gemaakt'....
Ik weet even niet welke je bedoelde, welke kleur jurk? Ik vond Simone heel erg goed, nu is Sophie mijn favoriet. Rosalie vind ik maar niks.
Heb het zondag gemist.... dus Carmen ligt eruit? Was ook eigenlijk wel te verwachten omdat ze de enige is, zonder musicalervaring/scholing. Ze keek ook altijd zo.... apart, kon moeilijk lachen vonden wij.
Die carmen trok ook altijd een rare zieke smoel. Willemijn is voor de derde keer 'gered' door Willem en zingt zo vals als een kraai Noortje en Sophie verdienen het om te winnen . Ik vond Benthe ook errrughh leuk
Sophie is mijn absolute favoriet!!!! Fields of gold was echt onbeschrijflijk mooi! Maar ook Noortje en Irene mogen van mij in de finale. Irene vooral door haar performance van Meidengrut afgelopen zondag. Heerlijk!
Willemijn is er uit.. met haar lage stem vond ik haar geen echte mary.. me favorieten zitten er nog in. 8)
Jes Willemijn is eruit ik vind haar niet echt een mary ik vind haar stem te laag appart.. Ik ben voor Noortje en Sophie!
Ik vind het echt moeilijk. Ze laten zoveel verschillende kanten zien. Ik vind Sophie erg goed! Ze sprong er voor mij ook uit bij het toneelspel van Mary. Ik vind Noortje ook goed in heel veel verschillende nummers. Ik denk dat de finale gaat om: Sophie, Noortje en Rosalie. Maar wel weer super leuk om te kijken. Ben ook een echte musicalfan. We gaan eerst naar all shook up. En dan weer sparen voor Mary Poppins. Ik hoop eigenlijk dat er weer een actie komt van AH. Maar als dat niet zo is, gaan we toch, zeker weten.