Vanmiddag bloedafgeveegd na plassen, gelijk naar spoed gegaan, bloed zei hcg 950 maar niets tezien in baarmoeder. Woensdag terug bloed laten prikken echo. Of een miskraam of bbz. Ben er kapot van, na zolang proberen waren we eindelijk zwanger
Ha meissie, Hoevef zou je nu zijn want een lage hcg laat ook niet veel zien op de echo....met mn vorige mk had ik ook een lage hcg maar had wel een mooi kloppend ♥tje met 6 weken. Helaas ging het met 8 weken mis...maar volgens de gyn was het pure pech en lag het niet aan hcg. Nu ben ik ook zwangef en met 4weken een hcg van 23.6 nu 6 weken zwanger en hcg 18001. Ik heb met 4,5 week 4 dgn fikse bloeding gehad...met 5.3 weken een echo gehad. Daar was niet veel te zien buiten het vruchtzakje na. Maar probeer ondanks alles positief te blijven hoe moeilijk het ook is. Negatieve gevoele s kunne averechts werken xxxx toi toi toi
Zou nu 6 a 7weken moeten zijn, maar baarmoeder was helemaal niets te zien, daarom ze denken het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is
Oké, vorige keer zagen ze bij mij wel met zes weken een hartje kloppen-.....pfff wat nenuw slopend meid....heb je pijn?
Begin nu wel meer krampen te hebben links in lies door hele been, als erger word moet ik gelijk terug naar spoed. Bloeden is ook heviger geworden. Doorga enorme angsten zeker met ze bbz verdenken.
Dolliej, Dat snap ik een bbz is niet niks meis. Ik wil je ergveel sterkte toe wensen meis ...heel naar....pas goed op jezelf xxx
Dank je iedereen, heb zo een schrik voor woensdag. Gelukkig steunt mijn man me en heb ik hem aan mijn zijde. Helpt enorm. Al denk ik onze klap pas komt wanneer we alles definitief weten al is mijn voorgevoel nog steeds bbz, teveel pijn aan een kant en bloeding breekt niet door, plus die lege baarmoeder op echo krijg ik niet uit gedachten. Alles is zo.... Zwaar op dit moment
Helpt het een klein beetje als ik zeg dat ze bij de meeste mensen pas iets in de baarmoeder zien vanaf een hcgwaarde van 1700-2000? Soms ook pas later? Ik heb ivm eerdere bbz veeeeel vroege echo's gehad en HCG-bepalingen. Bij mij was met 1700 niks te zien. 2 dagen later ging ik terug, HCG netjes (ruim) verdubbeld en idd, was er toen ook wél iets te zien in baarmoeder.
Hey meid ik heb vandaag net hetzelfde gehad Wat rot voelt dat he. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven want het blijft niet makkelijk.
Ergens hoop ik dat ze morgen iets zien, maar dat zouden ze normaal al moete doen op 6 7 weken niet?! Is morgen afwachten
Denk ik pas morgen een plaats ga kunnen geven wanneer ik weet of het buitenbaarmoederlijk is of niet. Voor jou ook veel sterkte