Afgelopen donderdag onze derde echo gehad maar het hartje van ons kindje is gestopt met kloppen. Helaas blijft de misselijkheid en lijkt het soms heftiger dan toen ons kindje wel leefde! Herkend iemand dit? Ik zal blij zijn als de curettage volgende week achter de rug is want ziek voor een goed doel (gezond kindje) is geen probleem maar dit is ellendig.
Is volgens mij normaal. Je lichaam moet nog 'ontzwangeren' dus klachten kunnen nog voorkomen. Veel sterkte
Dat is normaal, zolang het in je zit maak je hormonen aan. Toen ik het meest misselijk was bleek het hartje ook gestopt te zijn na eerdere goede echo's. Helaas blijf je dan gewoon misselijk. Heel veel sterkte!
Ik heb ook hetzelfde gehad. Hartje was gestopt en ik heb zelfs nog overgegeven. Wel merkte ik - omdat ik de MK wilde afwachten - dat de misselijkheid langzaam afnam. Na twee weken was ik alles kwijt, toen was de misselijkheid helemaal weg.
Helaas hoort dat er inderdaad bij, ik had het ook bij mijn miskramen. Heel veel sterkte met het verwerken!
Hey, Als eerste ontzettend erg...heel veel sterkte. Ja dit is wel normaal heb nl het zelfde in dec meegemaakt toen het hartjevan ons ukkie gestopt was met kloppen. Het is zo dat de vruchtzakk zorgt voor de hcg. Pas als jullie ukkie jou baarmoeder verlaten heeft gaat het hcg afbouwen. Heel veel sterkte
Bedankt voor jullie berichtjes! Zo gek dat ik me nu zieker voel dan eerst maar het zal erbij horen! Hopelijk trekken de klachten na de curettage snel weg...
Ik had twee weken nog klachten nadat het hartje gestopt was. Nu niet meer, krijg morgen een curettage. Doe de hele avond al niet anders als huilen. Morgen komt er definitief een einde aan. Heel naar gevoel! Sterkte, hoop dat ondanks alles de klachten snel bij je verminderen... Liefs
@ Iris sterkte meid! Wat vreselijk dat het allemaal zo lang moet duren! Ik moet morgen terug naar de gyn en woensdag of donderdag curettage.
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met alles. Ik heb ook nog lange tijd last gehad van zwangerschapskwaaltjes terwijl ik wist dat het hartje gestopt was met kloppen, nu een week na curretage is het wel minder, maar heb ook nog positieve zw testen. Sterkte!