HELPIE! Ik ben vandaag 37 weken zwanger en ik begin me toch behoorlijk a-relaxed te voelen onder het feit dat er nog van alles niet af is . We hebben kozijnen vervangen en daar is veel tijd in gaan zitten. Aangezien dat eerst moest zijn er allerlei andere dingen blijven liggen. Ik krijg dinsdag pas de meubeltjes van de babykamer en het wiegje waar de beeb eerst in komt te slapen staat ook nog bij mijn vader en stiefmoeder. Mermaid-man wordt volgens mij stapelgek van me, aangezien ik ongeveer 1.000.000x per dag roep wat hij allemaal nog moet doen. En dan ook nog er achteraan "Wanneer ga je het dan doen, want blablabla". Zucht...nou ja, het einde is in zicht, maar ik wil gewoon dat er dingen afkomen nu.... Zo, ik ben mijn ei ook weer kwijt .
Haha, leuk opgeschreven. Heel begrijpelijk ook. Wij zijn hier ook nog met het eea bezig en hoop maar dat alles afkomt en ik ben 31 weken. Die mannen van ons zullen indd af en toe wel gek worden van ons
hahaha ik herken het hoor. Bij mijn eerste hebben we de sleutel met 32 weken gehad en moest we nog verhuizen enz. Was wel even schrikken toen ik met 34 weken ontsluiting bleek te hebben. Niks was af en we hadden zelfs nog geen definitieve naam. Uiteindelijk beviel ik pas met 42+1.
Ik herken het van bij mijn dochter! Het weekend voor ik bevallen ben (maandag) moest ik nog allerlei dingen doen .. had ook nooit gedacht dat ze 10 dagen te vroeg zou komen
Pfff, mag ik even met je meegillen? Dit is de babykamer nu: Bekijk bijlage 158256 Nou ben ik nog wel niet zover als jij, maar ik kan me je gevoel zo goed voorstellen *zucht* Succes meid, met de laatste loodjes!
Hahaha heel herkenbaar hoor! Hier hetzelfde! Wij hebben half maart de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje. Eerste instantie wilden we alleen de badkamer vervangen maar uiteindelijk toch voor gekozen om alles te schilderen etc. De babykamer is helemaal klaar, daar heb ik wel voor gezorgd, de rest opzich ook wel maar de badkamer loopt ERRUG veel vertraging op want nu 3 maanden later is ie nog niet af, allemaal problemen gehad met leidingen etc. kennis die het voor ons deed in de zw en ga zo maar door..... we kunnen er nu gebruik van maken, dinsdag komt de kitter om later volgende week alles af te kitten en dan kunnen we ook douchen. Verder nog wat laatste afwerkingen in de badkamer, stucen etc. dagje werk denk ik en daar hebben we nu een bedrijf voor ingehuurd. Mijn vriend werd ook helemaal gek van mij denk ik, ben namelijk volgende week zaterdag uitgerekend en wil ALLES klaar hebben!!! Heb nu wat meer rust nu ik weet dat er vooruitgang in komt, ons meisje kan straks ook gewoon in bad, dat is het probleem niet maar voor je gevoel moet alles gewoon klaar zijn. Dan hebben onze mannen een zware dobber aan ons hoor!!! Hihihi....
hier ook allemaal druk met alles,dus herkenbaar! ook het steeds vragen aan man wanneer hij dit en dat afmaakt.. nu is hij bezigmet de voorbereidingen voor de zolder, er komt een wand in zodta we een voorzolder hebben. Rest wordt onze slaapkamer..hoop dat het snel allemaal af is..dan zorgen dat we kasten hebben voor de kleding..ook worden er onder de schuine wand waar je anders toch niks aan hebt kasten gemaakt... en dan verven/behangen...vloer erin...moeten we ook allemaal nog uitzoeken welk behang etc... en dan de kinderkamers, oudste gaat naar onze ' oude slaapkamer' dus nog geen babykamer hier (wel de spullen in huis hoor) maar wil straks wel op tijd de babywas doen enzo..zucht, als ik denk wat er allemaal nog gedaan moet worden en wat een mess de zolder nu nog is...
hier nog een hoor haha. er hoeft ook niet bijsterveel mee gedaan te worden maar er lijkt gaan schot in te komen. op het ene moment ben ik kei rustig het andere moment loop ik alleen maar te mopperen
Haha, ik herken mijzelf een heel klein beetje in jouw verhaal, bij ons het het meeste eigenlijk wel af (gelukkig!!), maar er moeten nog kleine dingetjes gebeuren en ik herinner mijn vriend hier ook veelvuldig aan. Anders gebeurt het echt niet, zo irritant..
Hihi, rustig aan meisje. Adem in, adem uit, adem in, adem uit... Nee hoor ik snap je heeeel goed! Ik loop Nanaman nu al helemaal op te fokken met wat we allemaal wel niet moeten doen . Maar je moet je nu even niet bezwaard voelen, tot je je kindje eruit hebt gepoept mag je je mannetje opfokken zoveel je maar wilt, hihi (althans dat vind ik). En ach, als je beebje onverwachts wat eerder komt en nog niet alles is helemaal perfect en je een beetje moet improviseren, daar krijgt hij ook niks van, toch? Ik denk dat hij nu liever een niet gestresste mama heeft dan straks gelijk een perfect kamertje . Veel succes met de laatste loodjes! Knuffel!!! @Giraf: Wowie, daar moet toch nog wel het eea gebeuren, vrees ik. Maar wel een heerlijke ruime kamer zeg!!
Hihi, onze babykamer is dan wel af, er moeten nog veel andere dingen wel gebeuren. Vriendlief wordt denk ik ook wel gek van mijn gezeur...
Nana, heel mooi gezegd! En je hebt ook helemaal gelijk! De baby kan altijd komen, als je je bedje hebt, je het in bad kan doen etc. Die heeft meer aan een relaxte mama als een mooie baby of badkamer nesteldrang he!!! Nooit gedacht dat ik dat zo erg zou kunnnen hebben.... als ik jouw berichtje zo lees, denk ik; je hebt gelijk, wat klaag ik nou!.....
@ All: DANK ! Ik kan inmiddels weer een beetje rustig ademhalen, hahaha. @ Giraf: Oh my...dat is idd nog veel werk. Succes ermee! @ Nana: Lieverd! Dikke SMAK!
helaas herkenbaar!!] ik wordt er ook bloednerveus van!! boven is nu alles wel klaar, zoonlief is maar even tijdelijk bij dochter gaan logeren, want zijn kamer is nog niet helemaal klaar... dit is onze zoon zjin nieuwe kamer: