ik heb sinds een week of vier een steeds dikker worden de buik eerst dacht ik dat ik het mij inbeelde maar nu weet ik het zeker ik krijg een soort tweede buik. beetje moeilijk uitleggen maar ga het proberen. Net boven mijn schaamhaargrens begint een buikje te komen een soort harde bal hij komt iets voor mijn schaambeen uit. Het is hard als ik sta. als ik naar mijn buik kijk heb ik eerst mijn buik en daarna een soort verdikking. alvast bedankt voor jullie reacties
hey kimv hier ben ik ook benieuwd naar dit heb ik ook....heb jij daar bij die overloping zeg maar ook een soort van streep staan? Lijkt net een streep alsof je broek of slip te strak heb gezeten...???
meiden, ik ben erg benieuwd naar de suggesties die komen... Ik heb hier namelijk ook last van en heb zeer sterk het vermoeden dat ik zwanger ben... Bij mij kan mijn spijkerbroek ook niet dicht doordat het er dikker is. Volgens een vriendin is het gewoon vet, maar ja, ben juist aan het letten op mijn eten. Lijkt mij dus erg sterk. Maar ja, je gelooft natuurlijk ook niks als je zelf denkt dat je zwanger bent Ben benieuwd wat er komt! Groetjes
Hihi ben benieuwd wie ons antwoord kan geven. Ik heb er ook last van. Als ik er met mijn hand over gaat kan het niet anders zijn dan een beginnend buikje van de zwangerschap. Maar volgensmij kan het wel kloppen dat daar je buikje begint.
Ze zeggen wel vaak dat je kan voelen dat het hard is als je zwanger bent, omdat je baarmoeder dan ook begint op te zetten/ uit te zetten ... Dus wie weet?
ja ik heb inderdaad een soort streep ter hoogte van mijn onderbroek alsof mijn onderbroek te strak heeft gezeten en daaronder een soort tweede buikje heel raar. als ik sta voelt het hard een soort bolletje.
bij mij is het ook hard soms voel ik wel een bolletje en soms niet...dit zit precies in het midden. Maar wat ben ik blij dat ik niet de enige ben ik vroeg ook al af wat het was want het viel mij afgelopen weekend pas op. Maar kim we jij al of je zwanger bent of niet? Ikzlef weet het nog niet me ongie blijft weg ik weet ook niet precies wanneer k het moet worden maar volgens mij had k het nu al wel moeten zijn. Maar heb vanmorgen nog een kv test gedaan (2 voor 5) en deze was nega
in de eerste weken van een eventuele zwangerschap zit de baarmoeder nog achter het schaambot verstopt,dus een zwangerschapsbuikje zal het wel nog niet zijn misschien een beetje last van de darmen?
Hoi hoi, Ik weet wel dat mijn zwangerschapsbuikje daar begon, maar nog niet zo vroeg. Maar nu ben ik bezig voor een tweede en nu lijkt het bij mij ook net alsof het daar ietsje dikker word (maar kan ook graag-willen-verbeelding- zijn.) Misschien dat je darmen inderdaad wat gaan opzetten ofzo en dat jullie dat voelen? Maar ik weet wel dat er meiden zijn die heel vroeg een zwangerschapsbuikje kweken! Dus wie weet! Liefs Jelisa
Ik had niet zo sterk een extra buikje maar ik kon met 5wkn mn eigen broeken al niet meer dicht krijgen.
Hoi, Ik heb hier vaak last van, heb namelijk Spastische Darm en dan zwelt mijn dikke darm op (en heb je dus soms zo een soort 2de buikje zoals je beschrijft) samen met erg veel pijn! Nu heb ik het voor het moment ook weer, maar toch blijf ik telkens hopen op iets anders Succes!
Het klinkt echt als een zwangerschapsbuikje. Zo begon het bij mij iig wel. Maar als je zwanger zou zijn, hoever ben je nu dan? Volgens mij krijg je zo'n buikje pas echt na 10 weken ofzo. Je baarmoeder moet toch eerst groot genoeg zijn om achter je schaambot uit te komen. Inmiddels al getest?
het is een heel apart verhaal. Ik ben een aantal weken geleden naar de gyn geweest voor rare cyclus. Bij een inwendige echo was er iets te zien wat op een zwangerschap van 5.2 weken leek urine negatief bloed negatief een tweede echo ander ziekenhuis gehad na anderhalve week niets te zien geen bloedverlies gehad. nu sinds ongeveer 2 weken een tweede buik zou nu negen weken moeten zijn dan.
Wat je bescrhijft is een zwangerschapsbuikje. Ik zal even kijken of ik die van mij nog kan vinden van mijn 1e zwangerschap, momentje...
Bij mij komt het dus wel degelijk door de zwangerschap. Ik heb ook al een lichte bolling. Kan echt niet wachten tot ik een buikje krijg. Ben er nu al trots op haha.
het komt ook omdat alles in de darmen wat anders is en deze van slag en verstopt raken, dit kunnen jullie navragen aan jullie gynaecoloog of verloskundige
Toch leuk he zo'n zwangerschapsbuikje Ik hoop dat ik er ook snel eentje krijg!!! In plaats van gewoon mijn darmen die brommen
hallo... ik heb van de week 3 lichte posi testen gehad en 1 nega... we zitten nog in een twijfelfase.. maar ik heb ook zo'n streep alsof mijn slip te strak zit, terwijl deze juist helemaal niet strak is... kan iemand mij gerust stellen??